Toon posts:

@home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een com21 modem (deze gebruikt @home toch?) gebonden aan een bepaald macadress? m.a.w. kan je je kabelmodem zonder problemen in een andere netwerkkaart prikken (of een router >:) )

Want dan ga ik ook kabelen, is het snel in Tilburg afgezien van helpdesk's situatie :)

Verwijderd

Dan zit je in een andere wijk dan ik, want het is hier dus echt NIET snel :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik VROEG of het snel is, was alleen me <h1>?</h1> vergeten, en wat is snel? en waar zit jij dan

Verwijderd

Topicstarter
2x solly

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:12
Ik zit in Den Bosch en ben dik tevreden over @home. En je kunt gewoon een andere NIC gebruiken in combinatie met je kabelmodem.

Verwijderd

Kgeloof ook niet nee dat een COM21 een mac-adress gebruikt. Je moet 'm gewoon kunnen aansluiten op een andere NIC.

Ik zit in Zuid. Volgens mij zit hier de hele wijk op mijn WAN :( En dan bedoel ik ook met z'n allen. Iedereen heeft hier bekant kabel.

Ik hoor verhalen van makkelijk met 400 KBps .. en nooit onder de 200 KBps .. nou, als ik meer als 70 KBps met een file haal mag ik al blij zijn. Toch maar eens checken wanneer ADSL beschikbaar wordt hier.

Oh well, all will be well. Over 10 jaar ofzow denk je terug aan de 'kabel-dagen', terwijl je via i-net een 100 MBps stream bekijkt .. :)

Verwijderd

@home gebruikt wel een MAC adres op het com21 modem maar je kunt em wel gebruiken op elke nic die je maar wil. ik ben ook es bezig geweest om em direct op een hub te zetten maar dat werkte niet :(
ik zit ik Delfzijl en het is hier prima te doen met de snelheid. ook lekkere pings altijd

Verwijderd

Topicstarter
Dat ie op een hub niet werkt is logisch, je hebt maar 1 IP en je kunt dus maar met 1 persoon tegelijk I-netten. Maar weet iemand of je het via een router wel kan sharen?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je goed op je Com21 modempje kijkt, dan zie je dat daar ook een macadres op staat. Daar kijkt men naar bij @Home. Maakt dus geen zak uit wat voor een netwerkkaart je gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Ze kijken dus naar het Macadres in het modem? ooooowwwww dan is er niks aan de hand want dan kan ik 'm ook aan een router hangen dus........
Pagina: 1