Hoeveel gulden p/uur vedien jij met Adframe?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Hallo mede Adframe gebruikers,

Ik zou graag willen weten op welk gemiddelde jullie zitten per uur. Ik heb de banner nu zo'n 4 uur draaien en heb het teleurstellende bedrag van FL6,50 in mijn spaarpot :) .

Dat is dus zo'n FL 1,60 per uur. Ik vind dat eigenlijk een beetje weinig in verhouding tot de beloofde FL 3,60.

Iemand beter resultaten??

Gr Waslijn

Ps ik gebruik superweb en bel dus om de 2 uur opnieuw in , weet iemand een progje dat voor mij automatisch op de inlog knop van het adframe progje kan drukken :) :) ?

Verwijderd

Heeft er trouwens al iemand een cheque van Adframe ontvangen?

• waslijn
Je ontvangt geen check, je krijgt het geld op je bank of giro gestort rond de 15e van de maand.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat ik ook zoiets heb... :)... Ach ik vindt 1,60 per uur ook netjes... En ze beloven niks.. het kan oplopen tot 3,60 per uur.
Op dit moment staan er ook maar 6 ads in ofzo (en als je 18+ bent 1 rode van playboy ;)
Sowieso vindt ik het nog HEEEL vaag.. maar ja... we zien wel

• waslijn
Ze hebben idd maar 6 reclames (alleen maar tijdschriften :( ). Ik ben er ook best wel tevreden mee hoor. Fl 1,60p/u vind ook ik best acceptabel.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heeft iemand überhaupt al geld ontvangen of worden we gewoon allemaal lekker gemaakt ?!?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Er heeft nog niemand geld gehad en ik heb ook het idee dat we gewoon afgezet worden...
maar ja.. ik heb niks te verliezen... ;)

Verwijderd

Het wordt de 15e uitbetaald dus is het vrij logisch dat er nog niemand wat heeft gekregen.

Niet uitbetalen kunnen ze bijna niet maken.. volgens mij zijn er erg veel mensen lid :)

Verwijderd

Veel 's avonds surfen.

Overdag bijna alleen maar geel, 's avonds lekker playboy reclame die rood is! :)

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
ok ik heb 50 piek, nu nog w8en tot de 15e...

• waslijn
Ik heb nu iets leuks ontdekt. Ik kan op mijn laptop mijn desktop goter maken de resloutie van mijn scherm. Nu kan ik de banners dus lekker buiten het scherm plaatsen (spedia/adframe/alladvantage),

heb je er helemaal geen last meer van. :) :) :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

hee waslijn hoe doe je dat dan precies?
mij lukt dat niet

• waslijn
Je doet dat gewoon bij je beeldscherm instellingen.

Maar ik denk dat het alleen maar kan als je video drivers dat ondersteunen. Ik kan het ook alleen maar op mijn laptop, niet op mijn gewone systemen.

Misschien zijn er wel gratis programma's die dit ook kunnen (Ik ga zo wel even zoeken).

Gr Waslijn

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Dat kan mijn lappie ook
Maar je kan de Adframe banner ook gewoon bovenop de AllAdvantage banner zetten, geen enkel probleem... ja ze krijgen ruzie over wie ontop mag zijn maar dat maakt het alleen maar leuker :P

O ja ik heb nog geen enkele paarse banner gehad.. is die voor 21+ ofzo? Van welk tijdschrift is tie?

• waslijn
Er staat inderdaad in de algemene voorwaarden iets over een boete van 5000,- gulden. Bij het foppen van de dienst door bv fakesurf. Wel oppassen dus!!

<quote>
4.8
De Gebruiker onthoudt zich ervan overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers te hinderen en schade toe te brengen aan de Dienstverlening. Het is de Gebruiker verboden processen of programma's op te starten waarvan de Gebruiker weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat zulks ADFRAME, overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers hindert of schade toebrengt, in het bijzonder processen of programma's die op elektronische wijze de indruk wekken dat de Gebruiker gebruik maakt van de Dienstverlening terwijl dit niet in overeenstemming is met de werkelijkheid.

5.5
ADFRAME is gerechtigd om de Gebruiker een onmiddellijk opeisbare boete in rekening te brengen van NLG 5.000,- per gebeurtenis, indien de Gebruiker in strijd handelt met artikel 4.7, 4.8 en / of artikel 8.4 van de Algemene Voorwaarden. Deze boete laat onverlet het recht van ADFRAME schadevergoeding te vorderen.
</quote>

Maar ja ik draai geen rare processen of programma's ik heb alleen een superweb verbinding openstaan, dat mag toch wel ;).

Verwijderd

Ik heb me aangemeld bij adframe. Wie betaald eigenlijk naar verhouding het meeste spedia, alladvantage of adframe. En kan ik die balkjes ook onder mijn explorer stoppen?

p.s. mijn lappie kan dat ook met dat grotere scherm. Heeft te maken met de beperkte grote van het laptop scherm.

p.p.s. Ik zit momenteel op 1.20 per uur, misschien net genoeg om quit te spelen, in het weekend dan.

Verwijderd

Mijn ouwe ATI kan ook zoiets : Virtual Desktop.

Met je 15" op 1024x768 maar je desktop op 1600x1200, en dan scrollen tot je gek bent.

Wel in 8 bit, want 2 Mb :(
Pagina: 1