OK ik heb hier een 486 dx2 66 mhz met 8mb ram, en 400 en 500mb hdd, nu wil ik hier een router op hebben met freesco, dat kan makkelijk, maar kan ik hier ook nog tegelijk een web en ftp server op laten draaien? ook moet ie nog sommige poorten forwarden, trekt ie dit?
Verwijderd
dat trektie wel.
Maar ftp server op freesco??
Maar ik zou er gewoon wat geheugen bij doen.
Zijn zeker van die 30pins dingen nog?
Dan moet het makkelijk kunnen.
Dan moet het makkelijk kunnen.
eh jah ik weet niet of het kan die ftp server leek me wel handig voor uploade van website, en nee het is 72pins geheugenOp donderdag 31 januari 2002 15:19 schreef julesz het volgende:
ftp kan niet gelef ik. Ik zit met zelfde probleempjes nml. Ik zit me alleen af te vragen, of ik er nou 1 of 2 netwerkkaarten in moet proppen.
En ik moet ben ik bang ook een andere hub, want ik heb nu een 10 mbit hub, maar een 100mbit full duplex internet verbinding, en dan doe je dat ook teniet.
En ik moet ben ik bang ook een andere hub, want ik heb nu een 10 mbit hub, maar een 100mbit full duplex internet verbinding, en dan doe je dat ook teniet.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
Ik heb ook die combinatie webserver/FTP op een Freesco-box, werkt perfect. Ik draai een op een Compraq Prolinea 486 op 66 Mhz, 32 Mb geheugen, 200 MB harde schijf.
Alleen die 200 MB vind ik wat klein en de uploadsnelheid van MxStream =
Alleen die 200 MB vind ik wat klein en de uploadsnelheid van MxStream =
ligt eraan wat je wilt delen - kabelverbinding of een inbelverbinding - op welke netwerken je hem wilt.
iig freesco ondersteunt maximaal 3 netwerkkaarten.
en een ftp server kan je installeren op een hdd via het installpkg executable - www.freescosoft.com
heb een tijd met alle services gedraaid - extremail - proftpd - php - apache e.d. maar loop der tijd ging mn bak tegenstribbelen (486SX25 met 20 meg ram)
iig freesco ondersteunt maximaal 3 netwerkkaarten.
en een ftp server kan je installeren op een hdd via het installpkg executable - www.freescosoft.com
heb een tijd met alle services gedraaid - extremail - proftpd - php - apache e.d. maar loop der tijd ging mn bak tegenstribbelen (486SX25 met 20 meg ram)
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD 2019
72pins geheugen is makkelijker uit te breiden (zeker in 486ers), makkelijker aan te komen en goedkoper dan 30pins geheugen hoor.Op donderdag 31 januari 2002 15:41 schreef Tweaker-Willem het volgende:
en nee het is 72pins geheugen
kan allemaal...Op donderdag 31 januari 2002 16:01 schreef Tweaker-Willem het volgende:
draait er ook nog php op? dus niet mysql
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD 2019
het kan allemaal ja, maar het is wel beperkt tot de hoeveelheid gegheugen die je hebt. En IK raad je met die 8MB aan om lekker van die FTP af te zien.... mja...
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
ik draai nu net voor het eerst freesco, op een p75 met 32 mb ram, werkt aardig. ben er alleen nog niet achter hoe je die firewall configureert
Ehm....
Als dit een mededeling was: Ik denk niet dat de topicstarter een half jaartje op een antwoord wacht
Als het een vraag was: Zoek eens op de freesco site, daar staat in ieder geval informatie. Zoek anders ook op GoT en google, en als je er dan niet uitkomt: open een nieuw topic
Als dit een mededeling was: Ik denk niet dat de topicstarter een half jaartje op een antwoord wacht
Als het een vraag was: Zoek eens op de freesco site, daar staat in ieder geval informatie. Zoek anders ook op GoT en google, en als je er dan niet uitkomt: open een nieuw topic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()