Toon posts:

PRIJS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo duur is de sataliet niet, via de EURONET proxy down je met 850 kb/sec. de rest van de wereld ongeveer 500 kb/sec, ik behoud mijn casema lijn voor de upstream dus TELEFOONKOSTEN heb ik NIET! zo'n pakket kost 1000 piek en dan ben je klaar voor een jaar!
daarna kost het maar 30,- per maand plus mijn casemalijn 60,-, 90,-in totaal dus NOU DAS NET ZO DUUR ALS UPC per maand, maar dan 10x sneller, plus je ontvangt ook 60 tvkanalen op je pc plus heel veel radiozenders

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het blijft een hoop geld. Waar heb je trouwens 500kb/sec voor nodig 24 uur per dag?

Laat maar, ik kan het antwoord verzinnen. >:)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja klopt, ik wil het eigenlijk ook wel. Maar ik sinds kort isdn, en dat koste ook al weer geld.
Misschien volgend jaar een keer. Als er dan nog niets snellers is. Hopelijk wel, adsl ofzo, maar da's ook wel weer veel geld waarschijnlijk.

Maar nog ff een vraag over dat satteliet gebeuren. Je moet dus inbellen met een telefoonlijn ofzo? en als je eenmaal verbonden bent ben je dan ook bezet (ervan uitgaand dat je GEEN isdn hebt, want die verkoop ik dan waarschijnlijk weer)

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Hoe zit het eigenlijk met uploaden via de sat, dat is voor zover ik weet wel al mogelijk, maar heeft iemand al gezien of het wordt aangeboden? En zoja kan je er don ook wat specs en prijzen bij geven? Het lijkt me zo leuk dat als ik ergens in een valleitje in de alpen zit nog steeds kan internetten... *grins*

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

en pizza bestellen

"van reclame"

Verwijderd

ADSL is RANZIG duur, gewoon 150 pietermannen/maand, kan ikke niet betalen, en dan heb ik het uiteraard over cistron want kpn zit af te knijpen :( eikels

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe zit het met dingen als storingsgevoeligheid en je ping?

Verwijderd

Wat dacht je van je internet snelheid als het gaat regenen of als het bewolkt is ? :(

Verwijderd

Uploaden via de sateliet?
Ga jij maar is ff zon installatie aanschaffen :D

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je pakt gewoon een soepbord...transpondertje erop...klaar!

:D

FF zereneus :+...waar kan ik meer info vinden?

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 12:33
Uploaden via de sateliet kan oa via knoware.. (www.knoware.nl). Een groot nadeel hieraan is alleen het prijskaartje. Opstartkosten zijn 10.395,- voor de schotel, en 1895,- aanlegkosten. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de vaste maandelijkse kosten, te weten 1295,- (800 kbit/s down/128 kbit/s up) of 2695,- (2 mbit/s down/156 kbit/s up). Deze prijzen zijn excl. btw. (Weet trouwens niet of deze prijzen nog correct zijn, heb ze ongeveer 3 weken geleden opgevraagd.)

Verwijderd

Banaan : die prijzen klopen wel. Heb ze gisteren op gevraagt van die gasten.

Alleen je vergeet een van de belangrijkste dingen en ergenissen van de kabel.

==>> Je heb MAAR 3GB datalimiet. :(

Die gasten zijn VEEL te duur en leveren te WEINIG. Kan je supersnel mailen. En dan ben je door je datalimiet heen. :( :(

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 12:33
hmz.. dat wist ik dus niet. Daar zeiden ze ook niets over toen ik ze sprak, mja ik heb er ook niet specifiek naar gevraagd. Het is inderdaad wel belachelijk weinig. :( Wordt dus gewoon tijd dat adsl overal geintroduceerd wordt. :)
Pagina: 1