gewoon tijdens het muziek luisteren hielden de rear boxen ermee op, muziek stond redelijk luid, maar niet absurd. Alle bekabeling gecheckt, maar geen fouten kunnen vinden. Heb ik nu mijn boxjes opgeblazen of ligt het "opeens" aan mijn geluidskaart? (Creative Live 5.1 kaartje)
haal de stekkertjes eens uit de souncard, en tip de jackpluggen even aan. Als het goed is, gaan de boxjes dan een brongeluid geven, omdat jij een lichte spanning als input levert....
Of prik ze anders even in een draagbare diskman oid, dan weet je het zeker
Of prik ze anders even in een draagbare diskman oid, dan weet je het zeker
Ik zal ze zo eens in mijn laptop drukken, maar de rear speakers hebben een eigen uitgang, werken ze dan wel op een 'normale' speakeruitgang?
probeer gewoon ff de kabeltjes van je voorste speakers in je achterste te zetten. als de speakers het dan nog doen ligt het aan je subwoofer.
is mij eens ook overkomen, toen creative gebeld en heb ik zo een nieuwe subwoofer gehad.
die oude ligt trouwens ook nog hier
is mij eens ook overkomen, toen creative gebeld en heb ik zo een nieuwe subwoofer gehad.
die oude ligt trouwens ook nog hier
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Voorste speakers doen het wel als ze in de rear-speaker uitgang zitten, geluid is niet zoals het hoort, maar het is er wel.
rear speakers in de front-speaker uitgang doen werkt niet.
Uhhm.. bij Creative Launcher al 5.1 aangezet op standaard mode.. niet Movie mode oid ?
Zal 't wel niet zijn, maar je weet niet eh
Heeft geen zin, tijdens de test van 'front left, center, rear left, rear right' hoor je de laatste twee gewoon niet.Op donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef RedruM het volgende:
Uhhm.. bij Creative Launcher al 5.1 aangezet op standaard mode.. niet Movie mode oid ?
Wat je even kan proberen is de output op je sb voor je front speakers, te verbinden met de input van de rear speakers. Als er dan geen geluid uit de rear speakers komt, dan is er iets hardwarematig fout.
Dan kan je proberen de rear speakers op de speakeruitgangen van de fronts te doen en vice versa.
Dan kan je proberen de rear speakers op de speakeruitgangen van de fronts te doen en vice versa.
Ik denk dat er iets mis is in de subwoofer (daar zit de versterker ingebouwd) Want opblazen is onmogelijk op die dingen.
Probeer anders eens die boxjes op een andere pc te zetten met een 5.1 kaart
Probeer anders eens die boxjes op een andere pc te zetten met een 5.1 kaart
Ik heb bij de subwoofer de kabels van front en rear verwisseld, nu doen de rear speakers het _wel_. Dus ik mag aannemen dat het probleem bij de subwoofer ligt, waarschijnlijk kapotte aansluitingen?
Je moet even het signaal voor de front speakers in de ingang van de rear speakers steken, en dan kijken of er geluid uit komt. Zoals ook beschreven stond in mijn vorige post.Op donderdag 31 januari 2002 18:34 schreef NG het volgende:
Ik heb bij de subwoofer de kabels van front en rear verwisseld, nu doen de rear speakers het _wel_. Dus ik mag aannemen dat het probleem bij de subwoofer ligt, waarschijnlijk kapotte aansluitingen?
Sorry dat ik dit oude topic weer even onder de aandacht breng, maar heeft de TS al een oplossing gevonden? Ik heb namelijk ook een Inspire 5300 setje die ( zoals het lijkt ) precies hetzelfde probleem heeft en ik krijg het maar niet voor elkaar om ze werkend te krijgen...
Pagina: 1