Toon posts:

Lukt het iemand om de laatste tijd in te loggen bij Superweb ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele weken Superweb.
Dom van mij dat weet ik, maar ik kan nog geen ADSL of kabel krijgen, dus ik denk ik probeer het eens.
In het begin lukt het nog wel eens om er op te komen maar de laatste drie weken helemaal niet meer.
Hebben ander Superwebbers hier ook last van.
Ik bel in met een 56K modem en niet met zo'n 200 keer per min ISDN geval.

Verwijderd

Superweb gaat gewoon niet met annoloog

Verwijderd

P@, Weet je wanneer je kunt inloggen bij Superweb als je een 56k modem gebruikt? Om 4 uur 's morgens. Dan lukt het in 1 keer. Na 7:30 hoef je het niet meer te proberen analoog. Ik heb ISDN en ik moet gemiddeld 300 keer inloggen bij Superweb :( Maargoed, met ISDN maakt dat niks uit. 1 dial per seconden soms 1 1/2 of 2.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Houdt ook de berichtgeving op http://forum.nielsonline.com in de gaten, de informatie aldaar is nuttiger dan de informatie van SuperWeb.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Het is duidelijk, ik ga nokken met Superweb.
Ik hoop dat ik snel ADSL kan krijgen of een ander alternatief.
Nee geen kabel, ik kan het nog niet krijgen en als het kan wordt het Casema en dan kan ik weer gaan klagen op dit forum.

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

ja..goed zo.. ga maar nokken met Superweb >:)
hoe meer hoe beter! :)

Maar ff serieus.. superweb met analoog is soms te doen.. kwestie van mazzel.
Vanaf 12 uur- 1 uur 's nachts kun ik in 1 keer inbellen. En soms overdag ook na 3-4 keer proberen heb ik contact :) het is erg wisselvallig, dus hou een normale provider achter de hand. Elke 2 uur met superweb is weer meegenomen in je telefoonrekening.. die 35 gulden haal ik er toch wel uit.

sko
Pagina: 1