hallo, ik heb hier een standaard coolermaster heatsink+fan maar ik wil die fan vervangen door een papst8412 (of heeft iemand andere ideeen), ik weet niet wat voor type heatsink het exact is enzo jammer genoeg, maar zo'n papst is dus 80x80, hoe kan je die dan op je kleine heatsink krijgen?
Verwijderd
daar hebben ze van die "convertor" dinges voor, weet niet precies meer hoe ze heten, maar dat is een soort vierkanten buis die aan de bovenkant groter is dan aan de onderkant.
Met een fanduct (adapter), of mbv een fanguard of tie-rippies.
Zoek eens op fanduct of fan adapter. Dat krijg je zat info.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
kwist niet dat zo'n ding zo heette, sorryOp donderdag 31 januari 2002 15:08 schreef breinonline het volgende:
Met een fanduct (adapter), of mbv een fanguard of tie-rippies.
No problemo. Zijn hier om elkaar te helpen nietwaar?Op donderdag 31 januari 2002 15:09 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
kwist niet dat zo'n ding zo heette, sorry
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Iets dergelijks heb ik ook een keer gedaan.
Je kan idd een 6cm naar 8cm fanduct gebruiken,
of, zoals ik heb gedaan met mijn 6cm spire blok, een 8cm fanguard op het blok schroeven, en op de fanguard de 8cm fan bevestigen.
Scheelde bij mijn spire al snel zo'n 3 graden
(maar nu heb ik een Alpha PAL8045
)
Je kan idd een 6cm naar 8cm fanduct gebruiken,
of, zoals ik heb gedaan met mijn 6cm spire blok, een 8cm fanguard op het blok schroeven, en op de fanguard de 8cm fan bevestigen.
Scheelde bij mijn spire al snel zo'n 3 graden
(maar nu heb ik een Alpha PAL8045
Verwijderd
ijzerdraad wel goed vast maken natuurlijk goed koop zeer simpel en het werkt ook nogOp donderdag 31 januari 2002 15:14 schreef 5chaap2k het volgende:
[topic=153990/1/25]
tot nu toe heb ik 2 koelers op deze manier gemaakt en het werkt ook nog
Pagina: 1