[MoHAA] Geen coöperation MP?

Pagina: 1
Acties:

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 10:39

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Ik heb hier thuis een netwerkje en heb MoHAA. Nu ben ik een onwijze Delta Force (de hele serie) fan en heb vondt het altijd leuk om via LAN coöp missies (humans vs AI) te spelen. Het enige nadeel was dat de AI nogal brak is. Die is in MoHAA een stuk beter, dus leek het me gaaf om daar coöp te spelen, omdat het anders een beetje saai is, met 2 personen DM via LAN is nou niet echt superspannend.

Maar goed, ik kon dus nergens coöp vinden in het MP menu. Kan dit gewoon niet, of ben ik scheel? :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

kan je toch kiezen als je host opzet, maar dat kan ook ander spel geweest zijn want ik heb nog maar 1x gehost met mohaa.

edit:
waarom quote ik het eerste bericht :?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'Objective Based Match'
:?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 15:16 schreef MaXiMizE het volgende:
'Objective Based Match'
:?
Nee, volgens mij niet. Dat is zegmaar 'Attack and Defend' in Landwarrior. Je moet als team dan een object van de tegenstander vernietigen en het andere team moet datzelfde object verdedigen. Maar daar komt geen AI aan te pas. ;(

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56
Op donderdag 31 januari 2002 15:02 schreef Whuzz het volgende:
<...>
Maar goed, ik kon dus nergens coöp vinden in het MP menu. Kan dit gewoon niet, of ben ik scheel? :)
Officieel is er geen ondersteuning voor CO-OP multiplay in MoH:AA. Maar er zijn modders bezig een mod te maken om single-play missions multiplay co-op te kunnen spelen. Kijk hier voor die mods (in beta):

http://www.mohcenter.com/

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 15:35 schreef Haay het volgende:
Officieel is er geen ondersteuning voor CO-OP multiplay in MoH:AA. Maar er zijn modders bezig een mod te maken om single-play missions multiplay co-op te kunnen spelen. Kijk hier voor die mods (in beta):

http://www.mohcenter.com/
+2 behulpzaam :)
Tnx a lot!

Pagina: 1