Slownera

Pagina: 1
Acties:

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb de afgelopen 3 dagen al geen verbinding met Slownera, als ik die :r gare helpdesk bel is de wachttijd langer dan 10 minuten er daar wacht ik dus NIET op! [ook al is het in de baas z'n tijd :) ]. Ik woon in Hoorn en heb kabel via deze modem [zie link], http://www.elsa.com/EUROPE/PRODUCTS/MLCABLE/HOME.HTM

Ze zeggen wel dat er werkzaamheden zijn in Alkmaar, HHwaard en aan Slowneramail maar dat boeit me niet! Dat ***@$%^ding moet gewoon online...

wie heeft hier nog meer last van ???

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

tja wat moet ik zeggen Ik zit in alkmaar en het is te akelig voor woorden.

Search maar is.Al maanden en maanden loop ik ook te tieren op sonerazend word je er van plaza.

De laatste dagen is het helemaal bal akelig word je ervan.

Greetz Jur

• kevin
waar searchen en waarop....Slownera AND kl*te verbinding :P,

nee echt van sonera moet ik :r

Verwijderd

vaag modempie heb jij! ik zit ook in hoorn, en ik heb een Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif SurfBoard

owja... enne : ik heb lekker wel verbinding :P

• kevin
hmmmmzz, vaag...volgens die knuppel die die ELSA bak kwam installeren zou dit de allernieuwste modum zijn, dat ding heeft het 2 dagen gedaan is nu niet meer online te branden.

Net Slownera helpdesk gebelt;
HD=helpdesk /me="duh"

HD: Ja, daar moeten we een storing voor melden. Wat is het MAC-address?
/me: ik zit op me werk, weet ik veel wat het MACaddress is.
HD: Oh.....(stil), ja dan bellen we U vanavond terug..
/me: Mmmm, kay. Hoelaat? En wanneer issie weer online?
HD: Uh...ja dat kan wel 2 a 3 dagen duren....

tuut, tuut, tuut....

t*ring, echt om van te :r ...

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Heb ook multikabel/sonera kabel internet gehad. en heb dat abonoment met heeeeeel veel plezier na 6 maanden opgezegd. Wat was dat een drama.

gemideld 3 keer per week aan de telefoon, soms een week lang geen verbinding gehad. Maar communiceren met mensen van multiruck/slownera ho maar, ze hebben daar geen verstand van zaken en houden mensen zo lang mogelijk aan het lijntje, erg droevig.

Maar ja zit nu weer lekker op 56 k modempie betaal lekker 400 piek in de maand, maar heb tenminste geen frustraties en agresieve neigingen meer. Ik wacht wel op asdl :-)

Grt

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Service is een onbekend woord bij Sonera.

Heb een maand moeten wachten tot m'n kapotte
Zenithdoos vervangen werd.

Ik heb nu ook een Elsa, helaas geknepen, maar wel een veel stabielere verbinding, en snel.

Leuke lamp, overigens !!

Pagina: 1