Helaas valt dit onder cheaten en word absolute niet ge-accepteerd door de gamers hier.Op donderdag 31 januari 2002 14:28 schreef roy-2001 het volgende:
wat is dit? en valt he onder cheaten?
en iemand misschien een linkje ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
LOLOp donderdag 31 januari 2002 14:28 schreef roy-2001 het volgende:
wat is dit? en valt he onder cheaten?
en iemand misschien een linkje ?
Dit valt dus onder cheaten...
Edit: Je vroeg nog wat het was: je richt automatisch op tegenstanders en je hoeft zelf geen reet meer te doen... niet echt fair dus.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ga dan gewoon elke dag een uurtje spelen op een leuke server. Kijk hoe andere mensen het doen en probeer het te leren.Op donderdag 31 januari 2002 14:31 schreef roy-2001 het volgende:
ja wist ik veel
ben nog een super n00b met cs
speel het pas 2 dagen
Dat geeft veel meer voldoening dan zo'n vieze cheat
En die roy2001 is 13.
Altijd al gedacht dat cheaters kleine verveelde pubertjes zijn die er in zonder cheats niets van bakken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ps: ik niet komen op de strikezz servers
hij zegt zoiets van could not blbalbla to the server
Dat is absoluut nog geen raden om het spel voor anderen te verpesten.Op donderdag 31 januari 2002 14:31 schreef roy-2001 het volgende:
ja wist ik veel
ben nog een super n00b met cs
speel het pas 2 dagen
Nee, oefen maar op een normale manier, cheats gebruiken is echt ENORM lame en je verpest daardoor het spel.
🌞🍃
Waarom wil je in hemelsnaam (als je net speelt) al meteen alles weten over eembods?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
op zo server zaten er allemaal gasten te praten waar je de beste aimbots enzo kon halen ! dus d8 dat het geen cheat was
Niet te vergeten dat je ip gebanned word op alle officiele CS server die tegenwoordig onderling contact houden en ip's uitwisselen van cheatersOp donderdag 31 januari 2002 14:33 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat is absoluut nog geen raden om het spel voor anderen te verpesten.
Nee, oefen maar op een normale manier, cheats gebruiken is echt ENORM lame en je verpest daardoor het spel.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nee? Met een aimbot mik je 99% van de tijd raak en heb je een reactietijd van 0,0.Op donderdag 31 januari 2002 14:33 schreef roy-2001 het volgende:
ik wist niet dat het een cheat was
En dat is niet cheaten?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
serieus gewoon wou weten waar die gasten het over hadden , wat die doen enzoOp donderdag 31 januari 2002 14:34 schreef RaDKiLL het volgende:
Een linkje naar een eembod of een linkje naar de uitleg van de werking van een eembod?!
Waarom wil je in hemelsnaam (als je net speelt) al meteen alles weten over eembods?!
jongen ik wist niet eens wat een aimbot precies wasOp donderdag 31 januari 2002 14:35 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Nee? Met een aimbot mik je 99% van de tijd raak en heb je een reactietijd van 0,0.
En dat is niet cheaten?
Ja en dan komt het ook niet bij je op dat die gasten zelf misschien wel lame en sneu zijn?Op donderdag 31 januari 2002 14:35 schreef roy-2001 het volgende:
voor de laaste x, ik wist niet dat een een cheat was
op zo server zaten er allemaal gasten te praten waar je de beste aimbots enzo kon halen ! dus d8 dat het geen cheat was
Blegh waarom ga ik hier nog op in
geen 1deeOp donderdag 31 januari 2002 14:35 schreef RaDKiLL het volgende:
Welke server was dat dan wel?!
had gewooon quickstart gedaan
[topic=397737/1]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ik wist toch noet wat het was !Op donderdag 31 januari 2002 14:36 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Ja en dan komt het ook niet bij je op dat die gasten zelf misschien wel lame en sneu zijn?
Blegh waarom ga ik hier nog op in
dus ik d8 dat het misschien iets hielp ofzo
Iig weet je nu dattut een sjiet is...
Mischien een *ahum* SLOTJUH?! *ahum*
En jij denkt dat wij je gaan helpen zodat je wel kan connecten en daar flink 'l33t' kan wezen met je 'skillz'Op donderdag 31 januari 2002 14:33 schreef roy-2001 het volgende:
ik wist niet dat het een cheat was
ps: ik niet komen op de strikezz servers
hij zegt zoiets van could not blbalbla to the server
think again
We wachten even op een modje met een slotjeOp donderdag 31 januari 2002 14:40 schreef roy-2001 het volgende:
sluit maar !
en mensen stel je niet zo aan zeg
kom op
Man, jij probeerd gewoon die spellen te verpesten, en dan stellen wij ons aan.Op donderdag 31 januari 2002 14:40 schreef roy-2001 het volgende:
sluit maar !
en mensen stel je niet zo aan zeg
kom op
Shit, jammer dat je hier niet mag schelden/flamen naar andere users...
🌞🍃
http://www.clanvikings.org/download/movies/Lantrocity/
kan ik niet afkijkenOp donderdag 31 januari 2002 14:48 schreef polaris het volgende:
Kijk maar eens hier wat ze met cheaters doen:
http://www.clanvikings.org/download/movies/Lantrocity/
weet niet waarom
maar das toch op een lan en dan trekken ze zijn pc eruit ofzo toch ? en maken ze hem kapot ?
bij UT zijn aimbots nog best wel neer te halen hoor.Op donderdag 31 januari 2002 14:51 schreef M3ga_Man het volgende:
Het is ook zo super K*T als iemand het heeft op een server, je maakt ook geen kans
En als de ping hoog is, is het ook wel lekker voor ze, dan gaat het namelijk ook stukken slechter.
🌞🍃
Jazeker. Weliswaar in scene gezet, maar onwijs gaaf.Op donderdag 31 januari 2002 14:51 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
kan ik niet afkijken
weet niet waarom
maar das toch op een lan en dan trekken ze zijn pc eruit ofzo toch ? en maken ze hem kapot ?
Das waarOp donderdag 31 januari 2002 14:52 schreef DataBeest het volgende:
[..]
bij UT zijn aimbots nog best wel neer te halen hoor.
En als de ping hoog is, is het ook wel lekker voor ze, dan gaat het namelijk ook stukken slechter.
UT heb ik geen ervaring mee, speel ik nooit. Vind persoonlijk niet echt leuk.
Staat zelfs in de FAQ!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()