http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Voer eens voor de grap "cc" uit in de shell, als die het commando niet kent, heb je geen compiler geinstalleerd. Hij hoort te melden:
cc: No input files
cc: No input files
Ik heb hier een redelijk standaard RH7.2 install waarop gcc wel bestaat. Versie 2.96 (ik zei gisteren nog dat dat versie 3 zou zijn in rh7.2, maar dat is dan in mdk8.1 denk ik...)
Anyway, het zou kunnen hoor. Ik let altijd erg goed op dat gcc en bepaalde developer stuff geinstalleerd wordt als ik een nieuwe install doe.
Als configure stopt ligt dat idd. puur aan het ontbreken van gcc. RPM's zouden echter ook prima moeten installeren (in de meeste gevallen dan
). Misschien moet je ons even de RPM error melding geven...
Anyway, het zou kunnen hoor. Ik let altijd erg goed op dat gcc en bepaalde developer stuff geinstalleerd wordt als ik een nieuwe install doe.
Als configure stopt ligt dat idd. puur aan het ontbreken van gcc. RPM's zouden echter ook prima moeten installeren (in de meeste gevallen dan
Verwijderd
Waar je moet op letten is dat je tijdens de installatie zeker development aanvinkt. Hierdoor worden dan de gcc/g++ compilers al zeker ge-installeerd. Moesten deze nu niet ge-installeerd staan zou je deze zonder probleem moeten kunnen RPM-en
Geef anders eens door welke commando's je probeert en wat de output er van is
Geef anders eens door welke commando's je probeert en wat de output er van is