Toon posts:

hoe is het nu met Superweb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe staat het nu met superweb? is het nog steeds zo'n tering zooi als in het begin, of draait de boel een beetje?

thx

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

voor wat ze aanbieden vind ik het de snelste isp als je eenmaal ingebelt bent.

inbellen is dus nog steeds zo'n probleem als eerst (ben al vanaf begin lid). Maar nu ik een maand ofzo isdn heb, kan ik het volgende zeggen: Heb je geen isdn, neem dan GEEn superweb. Omdat een uur inbellen dan niet ongewoon is. Met isdn is het hoogstens 10 minuten.

En je kan dus tegenwoordig niet meer gamen via superweb. In het begin kon het wel, maar aangezien het toen zoooo sloooommm was, kon het eigenlijk toch weer niet. Nu is het wel snel, zijn de poorten dicht. grrrrmmblzz

Maar alleen voor mail, icq, ftp, en internet. Is het echt goed hoor.
En dat voor maar 35 gulden.

Xpeel nu gewoon minder veel games en wacht wel op zoiets als adsl of flat-fee. Dan ga ik wel weer gamen. Want ik ben net mijjn schulden weer te boven van de tel-kosten. (ongeveer 800 tot 1000 gulden per twee maand :( )

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb dezelfde ervaring..

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik ben best tevreden over Superweb. Ik heb ook isdn en inbellen duurt gemiddeld 7min s'avonds en 2/3min overdag. Downloaden gaat perfect zonder versnellers. Het downloaden gaat zelf beter dan bij andere internet aanbieders (Wanadoo/Freeler/Surfnet). Ik download van Amerikaanse sites met zo'n 7kb/s.

Ik heb drie computers aan mijn superweb verbinding hangen :). Mijn broertjes kunnen dan lekker icqen en msnen terwijl ik ook aan het icqen downloaden en surfen ben.

Ik denk niet dat ze veel aan mij verdienen. Mijn verbinding staat zo'n 7/8u per dag open :)

Samengevat: Zeer tevreden voor 35 piek.

Verwijderd

Ik ben ook zeer tevreden over Superweb. Ik heb mijn verbinding constant lopen. Minus de tijd die nodig is om in te bellen. Maaar met mijn ADSL verbinding ben ik natuurlijk helemaal tevreden. Dat gaat zo rap!! :)

Verwijderd

Ik heb voor ƒ 35 per maand nix.
Inbellen is nagenoeg onmogelijk met mijn 56K modem.
Ik ga opzeggen.

Verwijderd

Ja.. als je geen ISDN hebt voor Superweb is het geen doen.... :( Als je geen ISDN hebt... begin dan NIET aan Superweb !!!!

Verwijderd

Heb het nu een tijdje en het bevalt me prima eigenlijk. Na twee uur gewoon weer inbellen en verder gaan. Downen gaat ook prima. Is 35 piek per maand en dat is het ook wel waard maar alles kan beter.
Pagina: 1