Solaris op een p120 32mb i386/intel machine.

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Hoi ik wil eens wat ervaring opdoen met solaris. aangezien ik geen geld heb voor een kant en klare bak wil ik de gratis versie voor intel downloaden en branden..

Ik heb dat bestand gedownload maar hoe krijg ik het op cd ?? oftewel welk type image is het ??

Heeft iemand dit al gedaan ?? tegen welke problemen liep je aan ??

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:49

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Wil je nu weten oe je een iso file op CD krijgt, of hoe je met deze CD solaris installeert.. :?

de installatie van solaris is imo geen makkie..
Ik heb het meerdere malen geprobeert..en telkens loop ik tegen het zelfde probleem aan..de installer vindt de disk niet..ook al heb ik daarvoor de disk al gemarkeerd.. :?
nou las ik pas ergens dat solaris een bepaalde partitie nodig heeft..maar ik weet niet meer warik dat las..
suc6

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op donderdag 31 januari 2002 14:11 schreef xychix het volgende:
Hoi ik wil eens wat ervaring opdoen met solaris. aangezien ik geen geld heb voor een kant en klare bak wil ik de gratis versie voor intel downloaden en branden..

Ik heb dat bestand gedownload maar hoe krijg ik het op cd ?? oftewel welk type image is het ??

Heeft iemand dit al gedaan ?? tegen welke problemen liep je aan ??
Je hebt het al gedownload, maar je weet niet wat voor type image het is? Staat toch altijd na de laatste punt in de filename, of heb ik dat verkeerd??? Misschien kun je dat ff mededelen hier... we kunnen het natuurlijk niet ruiken... :P
Verders kan ik je aanraden om het eerst geheel zonder hulp uit te proberen. Heb geen ervaring met Solaris, maar ik had de 1e LiNuX compleet zonder hulp ge-installeerd en geloof me maar, zo onthoud en leer je veel meer...
Verders zou je natuurlijk op google kunnen zoeken naar ikfo...
Sux S man...

Zoek wat je niet eerder vond

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
als het eindigde op .iso oid. kwam ik er zelf ook wel uit.

de naam is .... ach laat maar. bestand is van mijn hd weg en dit vind ik ok de plaats waar ik heb eerst downloadde
At this time, we have discontinued Solaris 8 OE for Intel downloads. While we have discontinued the download program, we have also slashed the price of Solaris 8 OE for Intel media kits by 40% to $45 US (plus S/H).

Downloads for Solaris 8 OE for SPARC platforms will continue to be available.
als iemand mij tegen een vriendelijker prijs een cd kan bezorgen en een korte install handleiding dan hoor ik het graag !

Ik heb linux/freebsd ervaring.. dus het zou toch goed te doen moeten zijn.

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Heej dat zuigt dat ze ermee gestopt zijn, had het eerste gedownload, maar daarna weer gewist omdat ik er toen nix mee deed... heb ze helaas niet gebrand...

Zoek wat je niet eerder vond

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Solaris 8 voor i386 heeft 64 MB ram nodig, dus op die computer gaat het je sowieso niet lukken (naja, HD in andere compu hangen en installen werkt dan misschien wel, maar ik weet niet hoe goed Solaris die verschillen tussen die computers opvangt en wat je zelf kunt doen om dat in goede banen te leiden.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik moet eerst zien dat ik een werkende cd krijg een pc valt dan wel te regelen !

Pagina: 1