Ik speel al een tijde counterstrike, en kwam een paar mooie screenshots tegen. Maar wat is het verschil tussen tactical ops en counterstrike ? en vooral welke is beter ?
Ik heb een tijdje TO gespeeld, alleen verveeld dat wel heel erg snel.
Telkens de zelfde map, en het is zo weer voorbij. (of zit ik op de verkeerde servers?
)
Counterstike verveeld veel minder snel. Maar veel kan ik daar niet over zeggen omdat ik het niet lang heb gespeelt.
Telkens de zelfde map, en het is zo weer voorbij. (of zit ik op de verkeerde servers?
Counterstike verveeld veel minder snel. Maar veel kan ik daar niet over zeggen omdat ik het niet lang heb gespeelt.
🌞🍃
Dan zit je idd op de verkeerde serversOp donderdag 31 januari 2002 13:56 schreef DataBeest het volgende:
Ik heb een tijdje TO gespeeld, alleen verveeld dat wel heel erg snel.
Telkens de zelfde map, en het is zo weer voorbij. (of zit ik op de verkeerde servers?)
Ik vindt persoonlijk CS eerder saai worden dan TO
C:\>_
Gaan we weer
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
TO nog niet gespeeld, wel heel erg lang CS gespeeld, maar ben nu eigenlijk voor de volle 100% met UT (Urban Terror) bezig en moet zeggen, super game.
Ben wel benieuwd naar TO, maar tja, heb geen UT (Unreal Tournement) en was niet van plan om die voor een mod te kopen, dus retail versie schaf ik denk ik wel aan.
maar nu is het voor mij dus Urban Terror, mischien dat dat wel eens TO gaat worden
Ben wel benieuwd naar TO, maar tja, heb geen UT (Unreal Tournement) en was niet van plan om die voor een mod te kopen, dus retail versie schaf ik denk ik wel aan.
maar nu is het voor mij dus Urban Terror, mischien dat dat wel eens TO gaat worden
Met wat denk je

1) Onderwerp komt vaker langs
2) Weer zo'n flame war tussen CS, TO en meer van die games
1) Onderwerp komt vaker langs
2) Weer zo'n flame war tussen CS, TO en meer van die games
wil ik ook wel weten speel best wel lang cs en vindt ut erg cool vandaag ga ik ook maar eens to downloaden
kijken of het echt cool is
The first casualty in war is always the truth...
* Crash Crash vind persoonlijk CS nog steeds beter, ookal speelt hij ook zo nu en dan TO
TO werkt zelfs op mijn TNT2M64 prima..Op donderdag 31 januari 2002 15:22 schreef VeldKoe het volgende:
je hebt een GF2MX200
succes met 3 fps in TO
WEl 800x600 16bit natuurlijk.
🌞🍃
Tja, tactical ops of counterstrike...
ik denk dat tactical ops een zwaarder systeem nodig heeft om lekker met 50+ fps te draaien, maar als je de details wat terugschroeft, is het ook prima te spelen op een 'niet racemonster' pc.
Ik zelf speel nooit cs. Vroeger wel eens gespeeld op een lan en later nog eens thuis toen ik een werkende key had, maar vond er weinig aan, maar misschien als ik even had doorgezet, speelde ik nu cs elke dag ipv. to.
Voor to komen denk (met nadruk op 'denk') meer update's uit dan voor cs. Of dat een voordeel is of een nadeel, moet je zelf bepalen. Een voordeel is dat bugs er snel uitgehaald worden (en nieuwe er weer in
). En een nadeel is dat je wel een server moet zoeken die de goede versie draait.
En ik denk (weet bijna zeker) dat er bij to veel minder cheaters zijn dan bij cs. Ik persoonlijk heb nog nooit een cheater gezien bij to, en ik speel het al vanaf V1.6. Wel heb ik in het verleden nade-bug users gezien, maar na een update kon dat niet meer
. Ook een belangrijk argument voor to, dacht ik zo...
Ff voor de duidelijkheid, ik speel dus alleen to 2.2 and it rox!!!
ik denk dat tactical ops een zwaarder systeem nodig heeft om lekker met 50+ fps te draaien, maar als je de details wat terugschroeft, is het ook prima te spelen op een 'niet racemonster' pc.
Ik zelf speel nooit cs. Vroeger wel eens gespeeld op een lan en later nog eens thuis toen ik een werkende key had, maar vond er weinig aan, maar misschien als ik even had doorgezet, speelde ik nu cs elke dag ipv. to.
Voor to komen denk (met nadruk op 'denk') meer update's uit dan voor cs. Of dat een voordeel is of een nadeel, moet je zelf bepalen. Een voordeel is dat bugs er snel uitgehaald worden (en nieuwe er weer in
En ik denk (weet bijna zeker) dat er bij to veel minder cheaters zijn dan bij cs. Ik persoonlijk heb nog nooit een cheater gezien bij to, en ik speel het al vanaf V1.6. Wel heb ik in het verleden nade-bug users gezien, maar na een update kon dat niet meer
Ff voor de duidelijkheid, ik speel dus alleen to 2.2 and it rox!!!
de TNT reeks gaat heel anders om met de UT engine (lees: beter) dan de geforce reeks, wil je TO vlot kunnen draaien met een Geforce moet je wel een redelijk beest hebben (vanaf GF2TI ongeveer) en ja, ik heb het allemaal getestOp donderdag 31 januari 2002 15:42 schreef DataBeest het volgende:
[..]
TO werkt zelfs op mijn TNT2M64 prima..
WEl 800x600 16bit natuurlijk.
Ik speel liever TO dan CS aangezien je geen geouwehoer hebt met een code om te spelen. Bovendien wordt er niet zoveel ge-cheat met TO.
Ik vind de Maps van TO ook veel mooier...
Ik vind de Maps van TO ook veel mooier...
Koffie en meer...
Mensen, boor eens een originele discussie aan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()