worden de instellingen onder hpux wel in één centraal bestand opgeslagen?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
regedit bestaat niet in unix. Bij unix is de configuratie netjes geregeld, ipv lomp alles in 1 grote file te gooien.
Verwijderd
HP-UX is niet anders dan de meeste andere *nix'en: De configuraties worden per programma en/of per gebruiker geregeld in configuratiebestanden. Deze zijn vaak in de home directory van een gebruiker gezet, en heten vaak .rc met iets ervoor of erachter.
De systeem gebonden configuratie in HP-UX is naar mijn beste herinnering (2.5 jaar niet meer met HP gewerkt) ondergebracht in /etc bestanden, in ieder geval de netwerk configuratie. Waar de "hardware" configuratie zich bevindt weet ik niet, dit werkt op HP-PA RISC bakken ook compleet anders dan op x86 IBM-klonen.
Hope this helps...
De systeem gebonden configuratie in HP-UX is naar mijn beste herinnering (2.5 jaar niet meer met HP gewerkt) ondergebracht in /etc bestanden, in ieder geval de netwerk configuratie. Waar de "hardware" configuratie zich bevindt weet ik niet, dit werkt op HP-PA RISC bakken ook compleet anders dan op x86 IBM-klonen.
Hope this helps...
Hint: Start het SAM programma....
Alle instellingen op een rijtje!
Alle instellingen op een rijtje!
Verwijderd
Wat heb je in die configfiles te zoeken als je niet eens weet waar ze staan? 
no flame intended...
no flame intended...
Pagina: 1