Toon posts:

Waarom geen Quake demo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar demo's gemaakt en een paar van internet en vrienden ed gehad. Het lukt alleen niet meer om ze af te spelen.

Ik heb 1.31 en gebruik demo's met dm_67 deze werken ook niet in 1.30 en 1.29 (dm_66 ook al niet).

Ik doe gewoon simpelweg /demo fng1.dm_67 of ik laad ze bij demo's. Vervolgens gebeurt er niks, alleen dat ik geforward word naar de mainscreen. De demo's staan in de goede map /baseq3/demos.

Wie kan me helpen aub want ik wil graag een avitje maken.

Verwijderd

iig die extensie weg laten, en als je in OSP hebt gerecord ff die mod laden... suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet in OSP gerecord :( en ik heb net zonder extensie geprobeerd maar precies hetzelfde probleem :(

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

zelfde probleem hier heeft met de versies te maken. zoek even hier http://www.xsreality.com hebben ze het ergens over een tooltje hiervoor.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Geekplay heet dat handige demo tooltje...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net demomaster gedownload en het werkt nog steeds niet. Niet in 1.31 1.30 en 1.29 (heb ze allemaal geinstalleerd).

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 13:54 schreef funksngrooves het volgende:
Ik heb net demomaster gedownload en het werkt nog steeds niet. Niet in 1.31 1.30 en 1.29 (heb ze allemaal geinstalleerd).
In welke q3 versie zijn de demo's gerecord dan :?

Verwijderd

Probeer zo'n demo in te laden en als ie terug floept naar de main screen, druk de console naar beneden, met de tilde toets op je toetsenbord, houd page-up ingedrukt totdat je ergens de reden ziet waarom de demo niet wil afspelen. Krijg een ingeving en los je probleem op of post hiero de foutmelding.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 17:45 schreef zanac het volgende:
Probeer zo'n demo in te laden en als ie terug floept naar de main screen, druk de console naar beneden, met de tilde toets op je toetsenbord, houd page-up ingedrukt totdat je ergens de reden ziet waarom de demo niet wil afspelen. Krijg een ingeving en los je probleem op of post hiero de foutmelding.
Niet aan gedacht..

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 23:44 schreef funksngrooves het volgende:

[..]

Niet aan gedacht..
En? Was het een duidelijk iets dat je zo kon oplossen? Of wat stond er?

Verwijderd

Topicstarter
'Failed to load dll looking for qvm'

zegt me niks, en iets verder staat:

'error client/server game mismatch'

dit zou moeten beteken dat het protocol niet klopt denk ik, maar dit klopt wel :?
Ik heb een paar demo's gemaakt in 1.31 en die werken dus niet in 1.31.
100% zeker dat ik opneem en afspeel in dezelfde quake versie.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

http://www.handlewithcare.7p.com/data/s_down.htm

probeer dit eens dit werkt bij een heleboel demo's bij mij wel. Kan je je versie van Quake aanpassen voor elke demo.

easy76km.dm_66

alleen die krijg ik niet aan de praat wat ik ook doe

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ik zal het nu eens gaan proberen, helaas kon het weer niet eerder omdat @sloom maar met bits ging :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 08:41 schreef -Muppet- het volgende:
http://www.handlewithcare.7p.com/data/s_down.htm

probeer dit eens dit werkt bij een heleboel demo's bij mij wel. Kan je je versie van Quake aanpassen voor elke demo.

easy76km.dm_66

alleen die krijg ik niet aan de praat wat ik ook doe
Ik heb dat programmatje gedownload en geinstalleerd alleen het heeft gee ondersteuning voor 1.31 :(
Pagina: 1