[Suggestie] 2 mail adressen in profile

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Omdat je nog wel eens leest (niet extreem vaak) dat mensen niet (meer) bij een bepaald e-mail adres kunnen komen, lijkt het mij niet zo'n slecht idee om de mogelijkheid te geven om 2 (of meer) mail adressen in je profile te plaatsen.

Een van die mail adressen is dan natuurlijk het primaire adres, waarmee je geregistreerd hebt*, het andere is dan het back-up adres. Als je toch bezig bent is het meteen handig om onafhankelijk te kunnen kiezen welk mail adres zichtbaar is voor elke gebruiker (in je profiel).
* Wat dus aan bepaalde voorwaarden moet voldoen: geen hotmail account, etc.

Het is maar een ideetje, maar misschien voorkomt het wat troubles in de toekomst :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat lijkt mij wel een goed idee :)

Als je een fout maakt bij het veranderen van je mailadres is er ook niks aan de hand dan :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 31 januari 2002 13:25 schreef OProg het volgende:
Dat lijkt mij wel een goed idee :)

Als je een fout maakt bij het veranderen van je mailadres is er ook niks aan de hand dan :)
Je kunt altijd ACM in de DB laten harken als je een fout hebt gemaakt tijdens het invullen van het emailadres. :)

Hetzelfde heb ik een halfjaar geleden meegemaakt op FOK. |:(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 13:28 schreef bazs2000 het volgende:
Je kunt altijd ACM in de DB laten harken als je een fout hebt gemaakt tijdens het invullen van het emailadres. :)
Maar dat is nou juist het werk dat een dubbel e-mail adres voorkomt :)

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Maar hoevaak denken jullie dat dit voorkomt?
Er is meer werk verbonden aan het aanpassen dan een account van een nieuw adres te voorzien.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• JT
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

ik vind het een tres bon idee

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hoe vaak het voorkomt??? Nou, heel toevallig bij mij net...

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb goed nieuws: je hebt twee mailadressen. :) Eentje waarmee je geregistreerd hebt, en je huidige mailadres. Dat eerste is niet zichtbaar om je profile, het tweede wel. Het eerste is echter wel zichtbaar voor moderators (zodat waarschuwingen ed. ook gemailed kunnen worden naar mensen die geen mailadres hebben ingevuld.)

Het is natuurlijk wel zo dat als je je huidige mailadres verandert, dat je daar dan een nieuw password naartoe gezonden krijgt. Dat is feitelijk een veiligheidsmaatregel om te zorgen dat je altijd bereikbaar bent voor de crew, ook als je primary email is verlopen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:27 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik heb goed nieuws: je hebt twee mailadressen. :)
LOL :)

Kon ik natuurlijk niet weten :P
Als je onbereikbaar wilt zijn voor de crew kan dat natuurlijk altijd heel makkelijk, maar daar ging het niet om.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:39
Ik heb goed nieuws: je hebt twee mailadressen. :) Eentje waarmee je geregistreerd hebt, en je huidige mailadres. Dat eerste is niet zichtbaar om je profile, het tweede wel. Het eerste is echter wel zichtbaar voor moderators (zodat waarschuwingen ed. ook gemailed kunnen worden naar mensen die geen mailadres hebben ingevuld.)

Het is natuurlijk wel zo dat als je je huidige mailadres verandert, dat je daar dan een nieuw password naartoe gezonden krijgt. Dat is feitelijk een veiligheidsmaatregel om te zorgen dat je altijd bereikbaar bent voor de crew, ook als je primary email is verlopen.
Idd, dat heb ik ook gemerkt gisteren (dankzij DR) ;).

Maar wat gebeurt er dan als je primary adres verlopen is, zoals bijvoorbeeld een account van een school/universiteit?
Is dat gewoon pech hebben voor de user/crew (als er dus geen 2e email ingevuld is)?

Verwijderd

Tanx man, nu kan ik eindelijk mijn prefs weer editten!
Pagina: 1