Toon posts:

A7N266-E binnen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoiz.. ik zie net een A7N266-E voorbijvliegen... ISt een beetje een goed bord? Let me know! Dan ruil ik m'n a7v266-e wel in ;)

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:18
doe geen moeite, je A7V266-E is ook goed... de A7N is het verschil niet waard...

tenzij je geld teveel hebt natuurlijk :)

Verwijderd

Als je effe in google zoekt zie je reviews/previews van beide voorbij vliegen en kan je de sterke en zwakke puntene te vergelijken.

En effe als vraag, wat heb je op je mobo zitten??? Mem, video???

Die N is erg leuk als je toch een butt videokaart heb of een of een klein still sysje wil bouwen. Ook moet je rekening houden dat je 2 reppies mem erin moet stoppen om er überhaupt uit te halen wat je wilt. Als je er nu 1 of 3 hebt heeft het dus al helemaal geen zin.

Ik zou je V niet omruilen, want ik denk toch wel dat als je zo'n mobo neemt je er een goede videokaart op hebt zitten? En netwerkkaart? En Geluidskaart (als je niet al de V met audio hebt).

Verwijderd

Topicstarter
a7v = met gf2 + 3com + audigy

Kan daar ook een 160gb maxtor 5400rpm aan? (drome? :))

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Op donderdag 31 januari 2002 13:29 schreef Baronekke het volgende:
Kan daar ook een 160gb maxtor 5400rpm aan? (drome? :))
Waarschijnlijk niet, want voor een schijf > zo'n 130 GB moet je UDMA133 hebben.
Hij zal wel werken, maar dan met beperkte capaciteit.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je kan natuurlijk ook op de website kijken wat er beter/anders aan is en zelf je conclusie trekken.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 13:34 schreef Tachyon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, want voor een schijf > zo'n 130 GB moet je UDMA133 hebben.
Hij zal wel werken, maar dan met beperkte capaciteit.
Wat is dat voor onzin? |:( Hij trekt de schijf zonder problemen als de BIOS (en die kan dat) het aan kan sturen.

Voor UDMA133 drives moet je geen 133 controller hebben, wel als je de maximale burst wilt halen. Als hij aan een 100 controller of zelfs een 66 controller hangt, gaat ie gewoon terug.

Backwards-compatible heet zoiets.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Op donderdag 31 januari 2002 17:03 schreef Thugbear het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin? |:( Hij trekt de schijf zonder problemen als de BIOS (en die kan dat) het aan kan sturen.

Voor UDMA133 drives moet je geen 133 controller hebben, wel als je de maximale burst wilt halen. Als hij aan een 100 controller of zelfs een 66 controller hangt, gaat ie gewoon terug.

Backwards-compatible heet zoiets.
Hmm, hij heeft het niet over de snelheid, maar over de omvang. Het ATA133 protocol kan met grotere disken dan 130+GB (exacte getal weet ik niet) over weg, ATA100 niet (dat kan max ca 130GB aan).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

OK, dan zeg ja klopt... maar ik had weer een waas voor mijn ogen. Het klonk als zo'n verkeerd verkooppraatje. :)

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Op donderdag 31 januari 2002 17:41 schreef Thugbear het volgende:
OK, dan zeg ja klopt... maar ik had weer een waas voor mijn ogen. Het klonk als zo'n verkeerd verkooppraatje. :)
Wil je wel geloven dat ik toen ik die posting deed, ik al bang was dat mensen het verkeerd zouden lezen/interpreteren? ;)

Tip: denk nooit dat je de wijsheid in pacht hebt, en ga vooral niet overdreven reageren als je denkt dat een ander het verkeerd heeft. Kun je je vingers aan branden...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Wazig topic dit Baronekke...........

:Z

Verwijderd

Tachyon, ok ik leer weer meer. Maar heb al zo vaaak die verkooppriet gehoord dat ik soms echt zo'n rooie waas voor me ogen krijg en wil wurgen.

*D
Pagina: 1