Kabelmodem! Yeah, maar wanneer??!! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:04

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hey!

Ik begin een beetje stront ziek te worden van die kabelmaatschappijen.... Nog steeds geen kabel hier! :r

Ik dus naar Essent@Home bellen:
ik: "Wanneer komt er kabelmodem in Borger?"
vent: "Borger??! Waar ligt dat?"
ik: "In Drenthe!!" ;)
vent: "Borger staat nog niet op de planning voor 2000"
ik: "WAT?! Wanneer wel dan?"
vent: "kan ik niet zeggen".
Wie weet wanneer ik kabel kan krijgen?? Ik word wel een beetje ziek... :r Nog een jaar wachten..... hmmz, dan worden mijn ouders gek! >:)

Hmmz, ik wacht af.... :(

Whatever.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Haha, die Harmpje toch... :)
Supernep schijnt trouwens wel snel te zijn als je ISDN gebruikt, en je kunt ook sneller inbellen met ISDN, omdat die een supernsnelle auto-dial heeft.
Effe een schotelantenne kopen, en je hebt downloadrates van honderden kilobytes per seconde.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Echt vet...hier zijn ze nu 100m van me huis af kabels aan het leggen!!!!

Ik ben echt blij dat er schot in de zaak zit!

Ik hoor alleen dat sommige "dorpen" allang kabel onder de grond hebben, maar dat het nog lang niet aangesloten wordt.

Weet iemand daar meer over?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hmmz, ik baal er echt van... Elke 2 maanden ligt die fucking telefoonrekening weer op de mat! :r :'(

Wie weet er een site, waar ik alles kan vinden over de beschikbaarheid?

Whatever.

Verwijderd

wacht pas 2 jaar op de kabel.... bellen, mailen het maakt allemaal geen fuck uit, je krijgt toch geen antwoord. EIKELS.

"eind dit jaar krijgt men kabel in Brummen"

en dat was juni 1998....!!!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Misschien even w8en op ADSL?? Komt deze zomer hier in Gouda.

DIT IS MIJN WEBSITE

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Wat nou Meendering, heb je het AZG weer verlaten? Daar had je tenminste de beschikking over een snelle verbinding, die mis je zeker...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hey Valkenier!!!

Alles kids??? :)
Hmmz, ik ben al een poosje weg bij het AZG, stage lopuh... :)

Whatever.

• Heintjo
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

ach.. ik heb 2.5 jaar gewacht op kabel.. had geregeld rekeningen van ongeveer 700 / 800 piek (p/2mnd)..
.. en toen kon ik ineens een casema aansluiting nemen ..

vanavond weer een waanzinnige avond gehad.. got'en zat er niet eens in.. ze zijn de laatste weken aan het kloten hier, tussen 17:00 en 23:00 simpelweg snelheden van ongeveer 0.3 / 0.4 k/sec!

Maargoed.. het is goedkoper dan telefoontikken..

blah blah...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik woon dus in Wijchen (bij Nijmegen) dat toch echt een van de grootste dorpen van Nederland is, ik w8 nu al een dik jaar op kabel (Chello) terwijl nijmegen een van de eerste in nederland was met kabelinternet :(
Van een collega van m'n werk die contacten heeft met mensen van UPC heb ik gehoord dat de fysieke bekabeling er al kweet nie hoe lang ligt, maar Wijchen GEWOON op de wachtlijst staat, ik denk dat dit bij heel veel plaatsen zo is.

Ik hoop toch echt dat het nu snel gaat gebeuren, want ik hou het niet langer vol !!!

Verwijderd

Klopt, in 1996 waren ze hier in Maastricht glasvezels aan het trekken, de hele straat plat, heel maastricht verglaasd eind 1996. Aansluiting kabelmodem (als een van de eersten hier) februari 2000!

Eat your heart out!

Verwijderd

Kabel is sucks... Superweb is dan nog beter en sneller. Blij dat ik ADSL heb. Ben af van alle gezeik :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Je bedoelt zeker Casema en Chello??!

@Home is zeer snel, gemiddeld 200k/sec!!! :)

Whatever.

Verwijderd

ik vind niet dat Chello tot het rijtje Casema en Sonera hoort, misschien is het op sommige plaatsen bagger, maar dan kun je beter bij chello zitten dan bij die andere 2
denk ik...

Verwijderd

Oh.. over @Home kan ik niet oordelen. 200k de seconden is inderdaad niet gek voor kabel :) Ik geloof dat Chello ook niet tot de langzame behoort. Maar Casema en Sonera is werkelijk niks. Bij Sonera wordt je er zelfs regelmatig afgegooid.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:28
Ik wacht hier ook nog steeds met smart op @home.

3 weken terug had ik een brief gekregen(met een demo cd'tje):
"Op dit moment is Essent@home vrijwel overal in Venlo beschikbaar. Weliswaar is het kabelnetwerk in uw wijk al aangepast voor internetdiensten, maar in uw woning kan daar nog geen gebruik van worden gemaakt. Als u zich aanmeldt voor abonnement kunnen wij voor u nagaan wanneer wij een aansluiting op uw adres kunnen realiseren."
Ik bel ze helemaal blij op:
"O, maar hier in computer staat dat het op uw adres nog niet beschikbaar is, Venlo staat in de planning op uiterlijk 1 augustus."
Twee weken later krijg ik weer een brief(met weer zo'n demo cd'tje):
"Momenteel is het voor ons helaas nog niet mogelijk om onze Internet Service in uw woning aan te bieden. Naar verwachting zal uw woonplaats 1 augustus 2000 geschikt zijn voor de ontvangst van Essent@home."
-=Indigo=-

Aaaarg nog 2 maanden met die kl*te kpn.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ken het, ik heb inmiddels ook al 2 demo cd'tjes gehad!! :r :( :(

Je warm maken, maar leveren ho maar!! :'(

I will see.... :)

Whatever.

Verwijderd

Ja KAASEMA sucks als je de normale instellingen gebruik!! Ik heb allemaal raadsels troep en switches op de modem veranderd en nu down ik met 30 kb/sec, wel aardig voor 60 piek p.m!

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
Zal ik je dan maar ff lekker maken ;)
7juni staat er een in mijn huis (emmen) :)

Ben benieuwd wat voor kop ie trekt als ie mij computer ziet ;)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Nou..ik heb ook Sonera/Quicknet en het bevalt me prima!

- NAC Breda -

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
He Dezjay, hoe kan dat nou dat ik nog geen kabel kan krijgen?? Emmen is vanaf ong. 16 Km!! :(

Whatever.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je moet ook eens informeren bij de gemeente, hier lag het namelijk niet aan de kabelmaatschappij, maar aan de gemeente die nog geen toestemming had gegeven om aan het kabelnetwerk (dat hier eigendom is van de gemeente) te sleutelen.

Gelukkig is die toestemming er nu en is er vanaf augustus internet via de kabel als het goed is :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
Meendering... weet ik veel :) ik krijg het :) wil wel kabeltje naar jou toe trekken maar ja zolang mag utp kabeltje niet zijn ;)

• Heintjo
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Over lekker maken gesproken.. ze waren bezig Casema aan te leggen in Den Haag.. het zuiden was eerst aan de beurt (nou woon ik aan de oostkant van wat officieel Den Haag ZUID heet)
Ikke blij, juich juich!..
vonden ze dat ze de topografische indeling van Den Haag maares anders moesten indelen en toen behoorde mijn huis ineens niet meer tot 'Den Haag Zuid' ..
de straat parallel aan de mijne was trouwens volgens Casema WEL Zuid.. Terwijl het goddomme in DEZELFDE WIJK ligt..

3/4 jaar later was de proef 'geslaagd' en mocht ik ook lol hebben aan de sloomheid, storingen en onderbrekingen van Casema .. joepie.. bij mekaar opgeteld fl.1840,- aan telefoonrekeningen :) Thanx Casema!

blah blah...

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
Unexpected,

Hoe dan, hoe dan?????

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Is Valkenier Ruben Valke?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Volgens mij niet hoor, maar we dwalen af... :)

Okeey, is ASDL al berijkbaar? ;)

Whatever.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hier in epe (veluwe) hebben we ook al aansluiting (chello). geet wel erg traag. 8-12 kb/sec is meestal the limit soms is het zelfs mar 4 kb/sec hier als je 's avonds wil internetten. terwijl ze bij chello een isdn garanderen. dubbel isdn loop op 15 kb/sec en daty haal ik alleen maar in de 'daluren'

Kwello sucks voor wat kabel zou moeten kunnen. :(

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
Mmm zo'n demo CD heb ik ook gekregen van Essent [toen nog Castel] en ja ik woon hier ook in in the middle of nowhere.

Het duurt hier zeker nog wel 1,5 tot 2 jaar ofzo. Maar dan hoop ik hier niet meer te wonen, lekker naar Groningen.
Pagina: 1