Hoi welke Direct Ix zit er standaard bij Microsoft Windows 98 Super Edition , ik wil dit graag weten omdat mijn Need for Speed twee niet goed werkt.
Super Edition?? Dit moet Second Edition zijn: een Super Edition van MS ha ha!!
Verwijderd
Need For Speed 2 Kot die niet uit de middeleeuwenOp donderdag 31 januari 2002 13:09 schreef RonaldReinders het volgende:
Hoi welke Direct Ix zit er standaard bij Microsoft Windows 98 Super Edition , ik wil dit graag weten omdat mijn Need for Speed twee niet goed werkt.
Maar goed, gewoon even DirectX 8 van [url="http://"http://www.microsoft.nl"]Microsoft[/url] downloaden en installeren.Op donderdag 31 januari 2002 13:11 schreef wezep het volgende:
Super Edition?? Dit moet Second Edition zijn: een Super Edition van MS ha ha!!
BTW, welkom op GoT
Verwijderd
Je hoeft hem niet meer welkom te heten , hij heeft zich al belachelijk gemaaktOp donderdag 31 januari 2002 13:16 schreef Dino78 het volgende:
[..]
Maar goed, gewoon even DirectX 8 van [url="http://"http://www.microsoft.nl"]Microsoft[/url] downloaden en installeren.
BTW, welkom op GoT
[topic=396635/1/200]
Verwijderd
Volgens mij is dat versie 5, maar heel zeker weten doe ik dat niet...
Om zeker te weten gewoon op je W98 SE pc, naar Run toe gaan en intypen DXDIAG en als dat niet lukt DXSETUP oid, suc6!
Om zeker te weten gewoon op je W98 SE pc, naar Run toe gaan en intypen DXDIAG en als dat niet lukt DXSETUP oid, suc6!
Op donderdag 31 januari 2002 13:18 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet meer welkom te heten , hij heeft zich al belachelijk gemaakt.
[topic=396635/1/200]
Verwijderd
denk ik ookOp donderdag 31 januari 2002 13:19 schreef Dino78 het volgende:
[..]
Daar kende ik die naam dus van
het erge is dat ik en Shaggy hem in real life kennen
En.......Op donderdag 31 januari 2002 13:20 schreef MaXxX het volgende:
[..]
denk ik ook![]()
het erge is dat ik en Shaggy hem in real life kennen![]()
Verwijderd
Neem van mij aan het is eenOp donderdag 31 januari 2002 13:21 schreef Dino78 het volgende:
[..]
En.......
Laat maar, ik heb die andere topic nog eens doorgelezen,Op donderdag 31 januari 2002 13:21 schreef Dino78 het volgende:
[..]
En.......
Say no more...........
Verwijderd
VriendenOp donderdag 31 januari 2002 13:28 schreef RonaldReinders het volgende:
Bedankt vrienden , ik heb direct ix 8 gedownload , ga hem nu proberen te installeren , bedankt.
Veel succes met Nfs2
Verwijderd
Tje ???Op donderdag 31 januari 2002 13:30 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Vriendennee dank je klasgenootje
![]()
Ronald moet eerst maar eens het nieuws van tweakers.net 2 maanden lang volgen en elke link volgen die erop komt.
Sorrie hoor maar dit is echt heel erg. Ik schaam me gewoon dat ik hier nog op reageer. Maar je hebt me wel lekker laten lachen met je videokaart topic
Sorrie hoor maar dit is echt heel erg. Ik schaam me gewoon dat ik hier nog op reageer. Maar je hebt me wel lekker laten lachen met je videokaart topic
Verwijderd
Ja maja het blijft triest dat die nog durft te postenOp donderdag 31 januari 2002 13:33 schreef Onik het volgende:
Ronald moet eerst maar eens het nieuws van tweakers.net 2 maanden lang volgen en elke link volgen die erop komt.
Was moeilijk heh, NFS 2 aan de praat krijgen.Op donderdag 31 januari 2002 13:28 schreef RonaldReinders het volgende:
Bedankt vrienden , ik heb direct ix 8 gedownload , ga hem nu proberen te installeren , bedankt.
Met DirectX is het altijd zo, installeer gewoon altijd de laastste versie, heb je nergens problemen meer mee.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Moet je hem wel vertellen dat je run onder start vindtOp donderdag 31 januari 2002 13:18 schreef MadMik het volgende:
Volgens mij is dat versie 5, maar heel zeker weten doe ik dat niet...
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1