Toon posts:

wol sucks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is en in hemelsnaam aan de hand met WOL???? Het lijkt wel of de snelheid en bereikbaarheid evenredig is aan de beurskoers. Nee, het zijn niet mijn instellingen, free providers werken probleemloos(voor zover mogelijk).

quote uit WOL infomail van afgelopen vrijdag: Dankzij uitbreiding van de capaciteit zijn we nu NOG beter bereikbaar

HAHAHAHA LOL :-( :-(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Ik bel ook wel eens in met 56k/v90 op nummer 700123, maar doorvoer heb ik heel vaak NIET!!

Je moet zo lang wachten voordat er iets wordt opgehaalt en/of verstuurd!!

WOL sux :r :r :r :r :r

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond: 10 geprobeerd in te bellen, 5 keer blijven hangen op controle van gebruikersnaam en wachtwoord, 1x verbonden met 14k4 (ja echt), 2x aangemeld en binnen 5 seconden weer verbroken 2x schijnbare verbinding maar mail binnenhalen???? nee dus.
daarna ff nieuwe (gratis) provider geinstalleerd, binnen 5 minuten had ik via de pop van WOL 15 mailtjes binnen, waarvan 2 waar ik al drie dagen op zat te wachten!!!!
En voor die XXX service betaal ik 90 piek per jaar en een duppie per (verbroken) verbinding

GRRRRRRRRRRRR

Verwijderd

Ik heb op zich weinig problemen met inbellen. Wel heb ik gemerkt dat de snelheid wel trager is dan aan het begin van het jaar.
Oja, de laatste week heb ik ook wat meer problemen met verbroken verbindingen, waar ik in het begin ook minder last van had. Het lijkt dus wel dat het sinds de beursgang minder gaat met de verbinding.

Ik ben overigens wel altijd verbonden met 50.666 bps dus dat zit wel goed

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 08:33

sjaak

un giorno credi

Ik had altijd als ik verbinding had op 50.666 bps, maakte trouwens niet uit welke provider, dan ging het altijd mis, 1 of 2 minuten data, en daarna helemaal niets. Maar nu heb ik gelukkig kabel, pfewww.

Verwijderd

Ik was vanaf het prille begin al lid van WOL... ik zit er al jaren niet meer op.. maar toch betaal ik steeds abonnementsgeld. Ik heb al 10 opzeg-brieven geschreven. Maar ze trekken m'n abonnement maar niet in. Er zit dus niks anders op dan mijn hele leven lid te blijven van WOL.... :(

Verwijderd

dat wol zuigt is gewoon een feit... en da's al heel lang zo... net als WXS... die is ook gewoon ALTIJD traag... top3:

1. XS4ALL
2. EURONET
3. CISTRON

Verwijderd

WXS traag? Check http://www.ivis.nl /. Daar wordt continu bijgehouden wie de snelste provider is. Op 1 staat al maanden lang Planet internet.. WXS dus... :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:D

Ik ben al een tijdje van WOL af, het zoog een jaar geleden al.

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
Hey Ronkerd...je kan het geld terug laten storten toch? gewoon door de bank.

Verwijderd

Denk je dat dat zou kunnen? Geld terugstorten? Ik weet het niet...

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

RONKERD: dit had ik ook met TIP (door WOL gekocht), had een andere abbo genomen bij een andere provider, maar dat account van tip bleef gewoon bestaan,hoeveel brieven, faxen, belletjes je ook pleegde, kreeg een rekening van 200 piek over de tijd dat we niet betaald hadden, het schijnt wel vaker voor te komen, die administratie is ballen daar

How bad is it on a scale from one to Spurs

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

RONKERD=> Precies en daar is te zien dat wxs echt altijd(bijna ;)) in de top 3 staat.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Uhm jongens...........wxs=NIET wol.......

wxs=planet

Verwijderd

Topicstarter
en vandaag ook weer, zit ik op de zaak even wat drivers te downloaden (via WOL ze weten niet beter), krijg ik spontaan DNS errors.
Ach het is allemaal niet zo erg, maar ik word er zooooooooooo moe van.

Verwijderd

Ik ben het nu ook zat, kan niet eens meer verbinding maken :(
Ik ga mooi naar een andere provider.
Pagina: 1