Toon posts:

Probleem met spontaan opnieuw opstarten pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een andere pc gemaakt uit de volgende onderdelen. DFI AK76SN,AMD XP1700+,256Mb DDR,Asus V7100 pro 64Mb MX400,soundblasater live5.1,win98.
Als ik een grafische demo draai dat hij af en toe spontaan de computer opnieuw opstart. Als ik sandrasoft 2002 burn-in doe helemaal geen problemen waar kan dit aan liggen Help.

Verwijderd

Topicstarter
oja ik heb de laatste amd en via drivers geladen en tevens ook de laatst Nvidia drivers.

Verwijderd

Misschien dat je pc te heet wordt?

heb je de nieuwtse videokaart drivers?
heb je de nieuwste via drivers geinstaleert?

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 12:38 schreef bercopc het volgende:
oja ik heb de laatste amd en via drivers geladen en tevens ook de laatst Nvidia drivers.
hmmm die heb je dus geinstaleert.

wat is de temp. van je cpu?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Te warm?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
PCU 35 graden

Verwijderd

Topicstarter
Nu is hij ook in wolfenstein vast gelopen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

GPU te heet??

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 20:57
AGP in bios niet goed ingesteld?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Agp staat op 4x

Verwijderd

heb je je pc overgeclockt..??
dat had ik namelijk eens en vooral als je dan je bios instelt op AGP 4X enne met winXP heb ie er ook wel es last van.. ikke dan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niets overclocked alles standaard.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 13:12
Hoeveel watt is je voeding??? AMD moet toch wel minimaal 300 watt krijgen

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een 300w voeding in

• buum
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:17

buum

Wie? Ik?

Even een update: ik had hetzelfde probleem, een pc die zo nu en dan spontaan resette (meer nu dan dan, maar vooruit). Ik had uiteindelijk alles behalve cpu, mb en mem vervangen (had ik liggen) maar had dus geen behoefte om 1 voor 1 nieuw te kopen. Dan kon ik het dus beter nieuw kopen, toch?

Maar: plots het licht gezien, andere voeding en VOILA, HIJ DOET HET WEER!!!

Dus: hint....

Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!

Pagina: 1