online geld verdienen (nederlandse service!)

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Er is een nieuwe nederlandse service, adframe, vergelijkbaar met alladvantage. Je schrijft je in , krijgt constant een kleine banner bovenin je scherm en je krijgt plm F3,60 per uur voor het kijken naar reclame! Je hoeft nergens op te klikken, zoals alladvantage e.a., maar gewoon in beeld hebben tijdens het i-netten! Zodra je F50,- bijelkaar hebt wordt het automatisch op je rekening overgeschreven. Niet verkeerd natuurlijk, plus je hebt niet die extra kosten van zijn amerikaanse broertjes. De link: adframe (Als je hierop klikt geef je mij als referal op. Ik ben je erg dankbaar als je zo goed wilt zijn om dit te doen ;) )

Mzzl

Bjorn

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit stond in de FAQ:
[quote]Kan ik ook via een LAN of via de kabel met adframe.nl in beeld surfen?
Nee, via de kabel of via een LAN is het (nog) niet mogelijk om met adframe.nl in beeld te surfen.[/quote}

Is dit echt zo? Ik zit nl. op internet via een LAN, aan een PC met kabel...

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
volgens mij werkt het gewoon. Ik draai het bij mij op school ook gewoon via het netwerk en dat doet het perfect. Er waren alleen wat opstartproblemen(?): de eerste dag werd er nix geteld, maar nu loopt het als een trein!
mzzl
Bjorn

Verwijderd

hmm werkt dat ook al met dat K*T referal systeem? :( :( :(
dan laat maar zitten! :r

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ik doe wel mee.
Wil er nog iemand mijn referral worden? :P

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Owkee ik doe ook mee, ik gebruik klont zijn ID, mits iemand anders weer mijn ID gebruikt :)

Deal ?

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

lache kan iemand dan ook weer mijn id gebruiken? pak ik die van Rico-Burn...

(hmm,adframe,referal ketting? :))

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Is goed, dan gebruik ik WEEDTY's id. Wie volgt???????

(BDW: Vooral Klont verdient hier errug lekker aan, aangezien we indirect allemaal ook voor hem verdienen! Klont loopt binnen!! ;) )

Verwijderd

(BDW: Vooral Klont verdient hier errug lekker aan, aangezien we indirect allemaal ook voor hem verdienen! Klont loopt binnen!! )
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik kan nergens op de site van AdFrame vinden dat je ook nog geld verdient aan de tijd die referrer online zijn. Je krijgt alleen maar 5 gulden voor elke persoon die zich met jouw referrer aanmeld. Verder niets, je verdient dus ook niet aan de referrers van jou referrers. En wat belangrijker is, je verdient ook geen geld voor de tijd die anderen online zijn. :(

Als ik het helemaal verkeerd heb begrepen of een of andere belangrijke pagina over het hoofd heb gezien, moeten jullie het maar zeggen!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

hmm, bij mij werkt ie echt niet..

er wordt een proggie genaamd netdetect geladen, en dat ding detect dus geen net... ;)

ik houd het wel bij getpaid4..

• weedty435
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

wHiTeRaZoR>> hmm,dat klopt ja bij mij
laad hij niks, je ziet heel snel iets flitsen
en dan gebeurd er niks... :( this sucks!!

Welke pay-site is dan wel relax?
heeft iemand hier ervaringen mee?
en heeft iemand ook daadwerkelijk betaald gekregen?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Bij mij werkt ie wel. Killed wel gelijk ICQ (die gebruikt ook iets genaamd netdetect)

Klopt dat je helemaal niets krijgt voor refs. Behalve die vijf piek heb je verder geen bal aan referrals. Typisch Nederlands...

Als ie werkt zijn de verdiensten eigenlijk helemaal niet slecht. Verschrikkelijk jammer dus dat je niet betaald krijgt over referrals. Zal deze dus niet enthousiast promoten.
Welke pay-site is dan wel relax?
heeft iemand hier ervaringen mee?
en heeft iemand ook daadwerkelijk betaald gekregen?
Ervaring genoeg, relaxte sites genoeg en genoeg betaald gekregen. Klik op het huisje van mijn post. Krijg je alles te zien op de Get Paid to Surf pagina (inclusief cheques!)

Verwijderd

Ik had het gedownload gisteravond, maar toen met herstarten kreeg ik het niet voor elkaar dat bannertje in mijn site te krijgen, ik snap er geen moer van, dus maar weer er af, en een mailtje datik opzeg, vanmorgen kreeg ik de bevestiging, dank bvor uw membership!!!! K*T

Ik moet er gewoon een hebben waar ik zelf dat bannertje op een eigen gekozen plaats kan zetten, van FortuneCity zit er zelf ook al een banner aan de top.

Verwijderd

Wat hebbie allemaal al Harry ???
keb op me homepage (huisie) nog wel een paar money makers voor je maar je kan ook een scriptje op je eigen page zetten die de fortune city banner wegknikkert.

Verwijderd

Die k*t link werkt trouwens nie...oh nee de server daar ligt op z'n gat :(

Verwijderd

Die kut banner van Fortunecity komt toch steeds weer terug, en dan moet ik telkens de boel weer corrigeren... ik zoek een paid banner die ik via een scriptje in mijn frontpage kan zetten.

Trouwens ik vraag me af hoe betrouwbaar het is die Adframae ligt ook al weer plat!

• Klont

Klont

Destroyer of words

Hm, server daar ligt idd plat :(

Kan iemand die de bar al heeft em ergens uploaden? Ik heb em afgekapt omdat ik naar bed ging..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Adframe lijkt me best betrouwbaar. Ze zijn van Lost boys en ik doe sinds gisteren mee.
Tjek deze screenshot van vanmiddag:
Afbeeldingslocatie: http://www.veritas.nl/DPC/adframesaldo.jpg
Ik ga dus als een trein, ik denk dat de prijzen alleen erg snel omlaag zullen gaan...
Trouwens die banner van hun kun je verplaatsten en dus bijv. over eentje van AA heenzetten of een van die anderen of gewoon ergens rechts in je scherm zodat je er geen last van hebt... Best relaxed...
Als je mijn refferer gebruikt wil ik best 2,50 op je bank storten, contact me maar effe via icq dan kan dat best en ik ben best te vertouwen hoor, vraag maar aan harry ;)... Je mag m ook best zo gebruiken zonder die 2,50, je verliest er nix mee als je een refferral gebruikt dus y not. :)
Alvast bedankt ook.

ps: Je krijgt die 5 piek van een refferral pas als diegene voor het eerst is uitbetaald (als hij zich heeft geverifieerd zeggen ze) dus dat kan even duren.
pps: Ik heb casema kabel >:). Verdien meer dan 30 piek per dag als ze die prijzen zo houden.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Harry, luister is,
die banner van Adframe moet je op desktop draaien als je online bent. Niet inbouwen in een website. De bedoeling is dat JIJ naar die banners kijkt, niet je bezoekers.
Op je site moet je een referral-link zetten, zo: http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=xxxXXX
Wees wel zo slim om xxxXXX door jouw user id te vervangen. Als iemand dan op dat linkje klikt wordt ie vanzelf onder jou ingeschreven en heb jij het magistrale bedrag van 5 pieken verdiend.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HEEEEL k*t dat het niet met kabel werkt.... echt balen.... :( Ik hoop dat ze dat snel werkend krijgen.... ziet er wel leuk uit :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:18

The Legend

*Plop*

Hey ik heb het dus ook ff geload maar bij werkt het ook niet....ik zie alleen iets flitsten en verder nix!! En RubZie, hoe kan het dat het bij jou wel werkt met kabel?? Ik heb kabel bij Castel maar hij werkt dus niet. Iemand een oplossing???

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hey ik heb het dus ook ff geload maar bij werkt het ook niet....ik zie alleen iets flitsten en verder nix!! En RubZie, hoe kan het dat het bij jou wel werkt met kabel?? Ik heb kabel bij Castel maar hij werkt dus niet. Iemand een oplossing???

• Klont

Klont

Destroyer of words

Gek, nu ik thuis ben ligt de server ineens niet meer plat.. kun je em ook niet per LAN _benaderen_??

Nou ja, kheb nu al 10 piek verdient met het posten van een referral link hier, niet slecht :) :)

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
is er nog een maximum aantal uren per maand?

• Hellfire
  • Niet online
Zijn er toevallig ook mensen die een koe laten grazen samen met de banner van adframe? Bij mij neemt de banner namelijk bijna 100% processortijd in beslag (heb een athlon 500, dus dat zal het probleem niet zijn).

Ik draai er geen koe naast, maar wel een client van seti. Deze werkt nu dus niet meer :(

heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor?

• Longbowh
  • Niet online
Als je Windows 2000 (of NT?) gebruikt kun je proberen de priority van Seti (waarom trouwens geen RC5 ;))? hoger te zetten (ctrl-alt-del taskmanager, met rechts klikken op naam van progje)

• Longbowh
  • Niet online
(even heel erg off-topic, sorry, maar hoe werkt die koe-smiley ook al weer? kan hem niet vinden in de FAQ en search)

• Hellfire
  • Niet online
Ik gebruik voor internet eigenlijk alleen win 98(se). NT gebruik ik alleen als ik art aan het maken ben. Seti (en dus ook adframe) draait dan ook meestal in 98se.

ennuh... waarom geen rc5.. ik was al met seti bezig voordat ik van het bestaan van rc5 afwist :)

• Longbowh
  • Niet online
tja, dan zul je moeten kiezen tussen geld verdienen en aliens zoeken ;)

/me gaat voor het geld, aliens komen we vanzelf wel tegen wanneer ze de aarde veroveren :)

• Hellfire
  • Niet online
WHOAHA

/me gaat voor beide :)
Ik heb al een oplossing gevonden >:) met het programma taskinfo ( http://www.iarsn.com/ ) kan je de priority van processen veranderen... :P

Dus adframe idle, seti normal... VOILA

• Heintjo
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

WoooHooo!
Eindelijk ben ik 'n keer blij met casema! :)

Doordat ze nl. stomweg 'n Dial Up Adapter gebruiken (Deltakabelmodem op Compoort) kan ik lekker dag en nacht AdFrame open laten staan..
Verdient goed dit!.. staat na 1 dag(!) alweer 30,- op m'n adframe rekeningetje..
ze detecten niet of je muis wel of niet beweegt, en of je wel of niet aan 't surfen bent..

Ik zou zeggen, maak misbruik van de situatie zoals het nu is.. het feit dat ze geen (lan based) kabel ondersteunen is volgens mij gewoon te danken aan 'n nog niet intelligent genoeg programma..
Volgens mij bestaan er btw 'simulatie-progs' zodat je kan doen alsof je 'n dial-up verbinding hebt met 'n gewone ethernet verbinding..

Btw.. als je nou iemand opgeeft als referrer.. ik stel mezelf kandidaat :)
http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=enzl47

blah blah...

• Klont

Klont

Destroyer of words

Bij mij neemt de banner namelijk bijna 100% processortijd in beslag
He da's gek, hier maar 0 tot 2%. Helpt het om gewoon netdetect.exe te killen?

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Zo Heintjo, ik heb je gematst, 5 piek erbij voor jou. Mocht iemand hierna zich geroepen voelen om mij via http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=3eva90 met dat bedrag te verblijden, dan hou ik mij natuurlijk ook aanbevolen.
Ik zit trouwens ook via casema op de COM-poort en het werkt inderdaad gewoon. Ik ben benieuwd of ze echt zo ver gaan dat ze bijv. RubZie 30 piek per dag gaan betalen. Zou wel lekker zijn natuurlijk: 900 per maand! :P

Verwijderd

K*T, ik kom er net achter dat ik met een oud mailadres $50 had gewonnen.........9 februari 2000.
cash out before feb 19 2k
gvd 100 piek door me neus geboord :( :(
kg denk ik die banner van hun(****lotto) maar van me site ga dumpen.. ok ok mijn schuld, maar toch is het K*T K*T K*T :( :( :(

ehhhh dat wilde ik ff kwijt ehhhhh dat lucht op :7 :7

hopen dat het me met AD beter afgaat ;)

• Klont

Klont

Destroyer of words

Waar kan dat Wolfman?? geld geld geld :P

Verwijderd

Adframe kun je wel gebruiken als je kabel hebt. Gewoon het bestand GrdSys32.exe uit je geheugen halen. Klaar is Kees :)

Verwijderd

Klont
Klik maar ff op me homepage huissie, ik laat die link nog wel een daggie staan. gebruik wel een adres waar je vaak naar kijkt !!! :'(

kmoet nog janken als er aan denk.

• Arnold|IA
  • Laatst online: 03-02 19:12
Ik zit bij chello op de kabel en ik heb adframe draaiend gekregen

je moet dan in je adframe directory Netdetect.exe renamen!!!!

ik zou het zeer op prijs stellen als je mij gebruikt als referal.
http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=a8akhk

Verwijderd

Inderdaad Arnold, dat werkt ook.

• labooh
  • Laatst online: 08-02 21:35

labooh

Jaja...

Je kan netdetect.exe ook gewoon deleten, werkt ook bij Chello.....

Mssls

iRacing Profiel

Verwijderd

Er zijn hier ook wat mensen die zeggen dat AD ook op een lan werkt ? Ik kan wel inloggen,maar daarna verschijnt het balkje wel maar niet helemaal zoals het hoort denk ik :'(
Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/chrusher_ut/kloteAD.jpg

Hier blijft tie dus een minuutje op staan en dan flikkert tie eruit :( :( :(

HELUUUUP. voordat ik me pc het raam uit $#@$#%#$#%@.

• Arnold|IA
  • Laatst online: 03-02 19:12
Wolfmann>> jij bent al door het inloggen heen gekomen het lijkt er op dat je dan geen verbinding kan krijgen met de adframe server.
probeer later nog eens.

Verwijderd

tnx. ik probeer mijn gedult nog ff te bewaren.

Verwijderd

ze detecten niet of je muis wel of niet beweegt, en of je wel of niet aan 't surfen bent..
Volgens hun website wel hoor (in het gedeelte "Adverteren":
AdFrame.nl stopt met registreren wanneer de PC gedurende 5 minuten geen (muis/toetsenbord)activiteiten heeft gemeld: wanneer de AdFrame software aanstaat kan er dus vanuit gegaan worden, dat AdFrame.nl gezien wordt door de consument.
Wat is het nou: wel of niet?

Verwijderd

zal ik ook effe mijn code er neer zetten
ik weet ook hoe Adframe het doet met kabel en lan netwerk. Icq of mail me voor meer info!

http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=9g1wzp

bedankt!

• Heintjo
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Hukkel.. vannacht aan laten staan toen ik sliep.. toen ik wakker werd stond er keurig een playboy reclame te knipperen, en .. wat denk je.. m'n saldo was 15,- omhoog geschoten! Als ze de muisbewegingen registreren ben ik toch echt bang dat er echte muizen door m'n huis heen snuffelen..

blah blah...

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Ja ze moeten inderdaad nog heeeeeeel wat aan hun cheat-detectie doen. Laat ze eerst es proberen het niveau van spedia te halen. Spedia is namelijk moeilijk te cheaten (ik heb btw wel de juiste prog's voor spedia).

Doe ook mee!

Verwijderd

Wie neemt de mijne? http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=9udftl

Eeuwige dank en een groeiende bankrekening staan je te wachten :)

Verwijderd

Nou dat geval werkt bij mijn niet, maar keb net op me bankafschrift wat leukers gezien
die nieuwe geld verdienen met emails page.
ik zal de naam niet noemen ivm spam. maarehh
kijk maar ff op me page(linker en rechter bovenhoek) 50 piek is makkelie te doen in een maandje :) :) :)

p.s niet op de page zelf letten. er zit nog steeds één of andere java fout in die ik er nie uit krijg en ik moet me logo nog ff wat groter fixen...en nog heel wat schoonheids foutje..maarja weinig tijd en geen FP98 op me werk ;(

zelf met smilies ga ik de fout al in :'(

• Floor-is
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Ik kijk werkelijk nooit op dit deel van het forum, maar nu ben ik toch wel errug blij dat ik ffies heb gekeken, ik zit ook bij casema, dus het moet gewoon werken, en zo verdien ik het geld terug dat ik teveel aan de casema betaal... Lijkt me een goede oplossing!

Daarnaast kan ik alvast een beetje gaan sparen voor de aansluiting van ADSL (ETA: augustus) en de server die ik daarbij ga gebruiken. (We nemen ADSL met zijn 3-en, dus ieder betaald een deel...)

Ben weer helemaal vrolijk!

Ok, ik ben nu niet meer zo vrolijk, ik heb die "unieke code" niet en jah, zonder kun je niet inloggen, dus mooi k**. En als ik mijn wachtwoord wil hebben via mail, jah ehm, die komt niet aan ofzow, want ik heb hem nu sinds vannacht al drie keer aangevraagd, maar niks hoor.

Ik baal een beetje, leek me zo leuk.

Bericht hierboven

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb kabel via @Home en bij werkt het top!!
Als iemand zich nog geroepen voelt dan kun je mij wel ff blij maken :) : http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=1zthbv

THX !

BDW als je nog vragen hebt ask me!!

Verwijderd

Ik ben beniewd hoe snel wij "kabelaars" dat bedrijf failliet krijgen. Als je de computer dag en nacht aan laat staan tegen 3,60 in het uur dan haal je toch 3,60*24*30=2592 piek binnen per maand. Nou ja, voor zolang als het duurt ben ik ook wel tevreden met de helft :)

Verwijderd

Ik denk dat als je 24/7 online gaat met dat bannertje dat ze je account wel deleten. Zal vast wel ergens iets over in de algemene voorwaarden staan.

Verwijderd

Ehh kweet niet wie het was, maar ik had van te voren al gezegd dat er wat foutjes op me homepage stonden, Je hoeft me dan echt geen mailtje meer te sturen dat er waarschijnlijk een foutje in een javascript staat ????

Dat had ik ook al door :)

Ach ja je hebt van die mensen :'(

Verwijderd

In de voorwaarden staat dat je een boete van 5000 piek krijgt als je het programmaatje aanpast. Zou het renamen/deleten van netdetect.exe hier onder vallen? Kunnen ze dat wel controleren?

Verwijderd

Leuke manier van sparen
jammer genoeg nog geen adsl of kabel modem(kan hier nog niet Hoofddorp).
Ik heb de laatste link gebruikt.
Voor liefhebbers http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=8ehub6

Thanx
Pagina: 1