Toon posts:

videokaart koelertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus me fannetje van me radeon afslopen (8500 le) want dat ding staat hier te brullen waar je ziek van wordt.... is nu het enige wat ik echt hoor :(

Maare hoe maak ik dan een ander koelertje vast? heb al gelezen over in het midden koelpasta en aan de buitenkant secondelijm, maare mocht ik ooit nog terug willen krijg ik die sjit er dan nog af :S

Verder ik heb hier nog een 486 koelertje liggen met koelblok , zou deze goed genoeg koelen?? ik overklok me kaart niet want dat had toch amper nut ;)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 10:10
Overklokken had amper nut :?

Hmm...volgens mij kan je er beter straks een Christal Orb straks.

Of ben ik nu |:(

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
Ging er super weinig op vooruit zegmaar .......
Dus er hoeft geen super big-ass mega koeler op die 7000 rpm draait en waarvan het hele huis niet kan slapen omdat ik net een paar mhz meer wil .. snapst? ;)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 01:36

C0nscious

Mysteryman.

Zou zo'n passief Zalman ZM17-CU ding niet genoeg zijn? Lekker stil lijkt me, als er maar wat airflow in de kast is tenminste..

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/pbimages/17cu.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/pbimages/17cu2.gif

22 Euro :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Maar het werkt wel. :D

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 21:20 schreef C0nscious het volgende:
22 Euro :(
En verzendkosten

Verwijderd

zo'n zalman, die is natuurlijk wel zwaar (lijkt me zo)

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Op vrijdag 08 februari 2002 21:42 schreef Lomu het volgende:

[..]

En verzendkosten
Ja inderdaad, loopt snel op dan. Of je moet net toevallig meer spullen nodig hebben bij dezelfde zaak.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Op vrijdag 08 februari 2002 21:45 schreef LAuWe het volgende:
zo'n zalman, die is natuurlijk wel zwaar (lijkt me zo)
Volgens mij moet dat wel gaan, als je het ding er maar goed oplijmt. Ik hoop wel dat hij het een beetje koel kan houden met een beetje airflow erbij, ik heb net een 8500 LE besteld en heb geen zin in dat geloei bij mijn andere wél stille fans (jawel, zalman stuff). Iemand ervaring met dat ding en een radeon chip?

Verwijderd

Ik had eerst een crystal orb.

Tip: NIET KOPEN! (ik werd gek van het geluid)
En nu heb ik die zalman gekocht, en een een klein koolertje opgezet :), werkt perfect

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Gewoon een beetje Arctic Silver in het midden doen en dan op de puntjes secondelijm. Koeler zit dan goed, koelt goed en je krijgt hem er makkelijk weer af mocht je dat willen.
Zo'n 486 koeler die je nog hebt, voldoet uitstekend voor dit soort dingen.

Suc6.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Voor die zalman geldt:
1) For GeForce 256 DDR, RADEON DDR, and higher classes of video cards, the ZM17-CU must be used with Zalman's FB165(www.zalman.co.kr/english/product/cnpsvga3.htm).
2) If the heatsink(ZM17-CU) interferes with some components on the video card, do not attach.
3) The ZM17-CU attached with the adhesive cannot be removed afterwards.
Zo te zien past hij er wel goed op, maar ben ik niet zeker of ik die extra fan erbij wel nodig heb. Die is trouwens ook weer 10 euro.

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 21:54 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik had eerst een crystal orb.

Tip: NIET KOPEN! (ik werd gek van het geluid)
En nu heb ik die zalman gekocht, en een een klein koolertje opgezet :), werkt perfect
Geluid is relatief, hij komt niet boven mijn fans uit als ze @ 12v staan, dat ken ik je zeker zeggen.

Verwijderd

Zalman sucks, ik heb die willen zetten op mijn radeon, paste niet wegens memory/heatsinks in de weg. Orange orb, heel stil, geen pci slot kwijt en goed!!!. Nog mooi ook. Crystal orb maakt bij mij niet veel lawaai en werkt goed op het mobo maar ik vind hem te groot en te zwaar. Maar nooit zalman, hun koelvin oor northbridges sucks ook.
Pagina: 1