Toon posts:

15.000 hits...yeah right !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké peoples ik heb via het internet een 'manier gevonden om je homepeetsj te promoten' je copieerd één of andere pagina en upload hem naar jou peetsj. oké omdat ik nie mag spammu met site's hier heb ik m op me homepage gezet. klick daar op de rode letters en vertel mij of dit ooit zou kunnen werken...ik geloof er geen fuck van hoe vaak ik het ook lees.......

PS. let niet op me homepage aleen ff die link(error hier error daar...hij werkt nog nie helemaal) :'(

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
Pfff, krijg je page niet binnen. Moest trouwens ook heel veel moeite doen om je berichtje te snappen. Kun je niet proberen met wat minder populair taalgebruik te posten? :)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Op zich zijn dat soort ideeen wel leuk. Jammer is alleen dat die al voor de oorlog gebruikt werden. mensen zijn er dus op uitgekeken.
Het werkt wel, maar alleen in theorie. In de praktijk is het niet de moeite waard. Grootste oorzaak is dat mensen niet geneigd zijn veel aandacht aan dit soort pagina's te schenken. Ook niet als ze die zelf maken. Dat betekent dat die dus ook nauwelijks gepromoot worden. Einde verhaal dus.
Ik heb een jaar geleden zoiets opgezet. Kreeg met moeite een stuk of vijf mensen "onder mij". Heeft mij uiteindelijk 0 (dat is niks nakkes nada, jongen) bezoekers opgeleverd.
Geen tijd aan besteden!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het --uitstapje--(zie stuffiz generaliz)
heeft me tig chinese bezoekers opgeleverd. dat werkt een stuk beter. was een soort van semi spammen :)