Toon posts:

Nieuwe accu laptop goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe accu gekocht voor mijn laptop. Deze accu is aanzienlijk beter dan de vorige. Maar wat is nu een acceptabele tijd voor de accu?

Als ik constant bezig ben met de laptop is de batterij na 2 uur en 10 min al leeg!!! Is dit te snel?

Powermanagement -->always on!!

Graag reacties..

tnx

Verwijderd

Eh, ben geen expert wat laptops aangaat maar als ik de revieuws en testen lees in de computer bladen dan kan ik opmaken met je met ruim 2 uur (zonder energiebesparende functies) goed scoort.

De computertotaal doet deze maand een top 10 laptops en daarin staan ook de runtime van de accu's. Met ruim 2 uur zit je bovengemiddeld.

Verwijderd

Topicstarter
tnx, bedankt voor de reactie, kan ik weer met een rustig gevoel de rekening bekijken.....pokke duur zo'n accu..

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

2 uur is redelijk goed voor een accu, ikzelf heb hier een IBM T20 staan die ook ruim 2h kan doen op 1 accu.

Alleen helaas wordt de leefbaarheid van de accu naar verloop van tijd steeds slechter...

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb een dell, en daar kunnen twee accu's in. Met normaal gebruik haal ik dan wel 7 uur :)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:53
nieuwe accu's in laptops gaan een paar uur mee, met oude laptops mag je blij zijn als ze het een uurtje of 1,5 vol houden.

Dus mijn vraag is dit een oude of een nieuwe laptop

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:46
en wat voor accu natuurlijk en type laptop/processor....

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mijn (nieuwe) accu in mijn (oude) laptop gaat 6 uur mee zonder energiespaar functies :) met, zeker minstens 10 uur :)

ok het is een 486 :(

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57
Als je dan nagaat dat die 486 met een gemiddelde berekening ongeveer 10x zo lang bezig is dan een beetje Pentium, heb je dus effectief nog 36 minuten over :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zo rond de 2.5 uur haal ik met mijn toshiba accu

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1