Toon posts:

[OC] Groene XP 1700+ take 2 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn eerdere topic verziekt was :(
Ik hoop dat de mods hiervoor begrip hebben ?!

Hey meer info maar ach nieuw speeltje die veel belovend is
Ik heb sinds vandaag mijn AMD 1700+ XP die groen is
En ik moet eerlijk zeggen dat ik erug onder de indruk ben !
Erin en FSB meteen naar 140 en booten alles super stabiel en ....koel.

Mijn 1200 hiervoor liep warm op 40 graden idle deze loopt niet boven de 38 graden uit dus zeer onder de indruk dit weekend maar eens kijken wat ie echt kan

Klik de link hier onder voor wat plaatjes van temps eerste benchmark en de cpu :)
Mijn nieuwe speeltje

Dit is wat er op tweakers was gepost een tijdje terug al :)
Groene Athlon XP gesignaleerd

Mijn vraag nu is heeft er iemand anders al ervaring met deze groene XP's (die ik nog weinig tot niet heb gezien) in zoverre van koeling en resultaten ?

Verwijderd

Ja, sorry van gisteren, maar ik kan slecht tegen klicken. Ik maakte een loos geintje, gaf een foute Url, en toen kwam er iemand die heel aardig deed, maar vervolgens me wel stiekem bij stoute usertjes gezet. Kijk, dat vind ik dus dan triest. Dus ik werd ff kwaad. Maaruh om ff ontopic te doen, die 38 graden is normaal voor een xp denk ik, ik heb een vrij oude stepping, Tbird 1800+, en die wordt ook iets van 40 graden niet stressed. Mits ik de draken orb met 7 Volt koel. En dat vind ik al herrie.... Als ik jou was zou ik eens de Vcore omhoog gooien, kijken wat die doet

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb ook net een groene binnengekregen. Zal mijn ervaringen ook gaan posten. Ben benieuwd!
Op donderdag 31 januari 2002 12:21 schreef Pjoeloe het volgende:
<knip> en toen kwam er iemand die heel aardig deed, maar vervolgens me wel stiekem bij stoute usertjes gezet.
Nee, zo hoort het. Melden in SU en ontopic reageren. Reactie zoals die van jou, in een topic, die zijn irritant.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ja, maar doe dat dan niet stiekem :) En Abbys (goeie film trouwens), wat voor cooler gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
deze

Afbeeldingslocatie: http://www.titan-cd.com/images/d5t_s.jpg

specs

mag er niet over klagen

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:19
ik HAD een geleende groene XP 1500+, deze werd met lucht niet heter dan 32 graden idle, stressed 38. clockte tot 1600 stabiel (ook in windhoos) gaf post bij 1666.

alleen bij Vcore 1.85 op 1600 werd ie wel exponentieel heter.. idle 44, stressed 49..maargoed lang niet slecht.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

nice :) alleen je hebt niet zo'n hoge 3d mark 2001 score? ik kom met mijn systeempje (zie sig) @ 4178 :? :)

maar ff over die groene, die zijn dus cooler ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
tja .....
Moet nog wat tweaken....

En maar 256mb ram en win2k pro eten toch wel een goed deel performance.

heb hem nu wel op 1609mhz draaien met maar een temp stijging van 1 grade en absoluut stabiel !

Alleen wel een fsb van 146 dus effe kijken of er iets van kaarten moeilijk gaat doen :(

Voor zover de temp het lijkt er wel op dat ze koeler draaien een vriend van mij heeft een bruine XP en die word heet... 48 idle ... ok vergeleken met die van mij dan ;)

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
wel cool zo'n cpu2 temp van -45 graden........... ;)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:33
groen bruin paars wit oranje denk echt niet dat daar verschil in zit qua temperatuur.. hooguit in de stepping maar ik vind 1600mhz niet spectaculair voor een 1700xp.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

Epsilon

Op donderdag 31 januari 2002 12:21 schreef Pjoeloe het volgende:
Ja, sorry van gisteren, maar ik kan slecht tegen klicken. Ik maakte een loos geintje, gaf een foute Url, en toen kwam er iemand die heel aardig deed, maar vervolgens me wel stiekem bij stoute usertjes gezet. Kijk, dat vind ik dus dan triest. Dus ik werd ff kwaad. Maaruh om ff ontopic te doen, die 38 graden is normaal voor een xp denk ik, ik heb een vrij oude stepping, Tbird 1800+, en die wordt ook iets van 40 graden niet stressed. Mits ik de draken orb met 7 Volt koel. En dat vind ik al herrie.... Als ik jou was zou ik eens de Vcore omhoog gooien, kijken wat die doet
38 graden idle normaal voor een XP???

mijn proc is 26 graden idle (kamertemp was 21 graden). Zonder extra idle progjes enzo.

Mijn fop38 is overigens wel gelapt aan de onderkant (scheelt iets van 8 graden~!!!!!!!!)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-02 19:26
Ik met zeggen dat ik het net echt bijzonder vind. Mijn XP 1700+ loopt op een fsb van 150 bij een standaard voltage. EN komt max aan de 1705Mhz. En dit alles met een simpele coolermaster cooler.

• HielkeJ
  • Niet online
laat maar :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/amridder/3dmark.jpg

Verwijderd

Ik heb em al in m'n handen gehad , maar nog niet gebruikt ...

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 21:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Mooie groene AMD XP 1700+ :) *D

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Topicstarter
nou ja nooit gezegt dat het exseptioneel was alleen wel verrassed naar alles wat ik tot nu toe heb gedaan.

1620mhz is het max tot nu toe.
Mijn fsb kan niet boven de 147 daarna boot windows nog wel maar loopt vast na een paar minuten.

alles boven de 150 pikt ie niet geen eens een post !
dus toch maar unlocken om te kijken naar de multiplier...

type is aghja zo uit mijn hoofd :) (niet meer 100% zeker)

[OT reply]
Hielkej check effe je email of icq :)
[/OT reply]

Oh vraagje welke resoluties draai je die benchmarks ? ik op 32bit 1024x768 D3D hardware t&l

• HielkeJ
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 19:46 schreef abyss-1 het volgende:
Oh vraagje welke resoluties draai je die benchmarks ? ik op 32bit 1024x768 D3D hardware t&l
dat is standaard, dat doet iedereen dus :)
offtopic:
maar waar blijft mijn pakketje?? :(

sorry voor het omhoog kicken van dit oude topic
Pagina: 1