la-dot misschien?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ik zie idd alleen code
misschien is het verstandig om een mailtje naar ladot te sturen
ik ben absoluut geen cgi-guru, dus vergeef me als ik nu iets heel erg doms zeg, maar moet hier wel een # voor?
misschien is het verstandig om een mailtje naar ladot te sturen
ik ben absoluut geen cgi-guru, dus vergeef me als ik nu iets heel erg doms zeg, maar moet hier wel een # voor?
code:
1
| #!/usr/bin/perl |
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik heb mailforms voor een klant bij La-Dot ook nooit aan de praat gekregen, ondanks de tips die ergens op de site staan.
Ik heb het maar opgegeven, ze geven officieel namelijk geen ondersteuning op scripts. (draai het mailscript nu op mn eigen domein bij een andere hoster)
Ik heb het maar opgegeven, ze geven officieel namelijk geen ondersteuning op scripts. (draai het mailscript nu op mn eigen domein bij een andere hoster)
heb ik al gedaan gaat ook nietOp donderdag 31 januari 2002 15:00 schreef ParaNoiMia het volgende:
Ik heb mailforms voor een klant bij La-Dot ook nooit aan de praat gekregen, ondanks de tips die ergens op de site staan.
Wat heb je al gedaan ? Het mailscript bij een andere provider gezet ? of de tips doorgelezenOp donderdag 31 januari 2002 15:00 schreef Maverickje het volgende:
[..]
heb ik al gedaan gaat ook niet
Formmail.cgi is nix mis mee!
Ik heb het zelfde script ook draaiende gehad bij Ladot en werkte helemaal goed!
denk er wel aan dat ie in ASCII mode is ge-upload!
anders mail je me maar en stuur ik wel ff een php script wat het zeker weten doet
Ik heb het zelfde script ook draaiende gehad bij Ladot en werkte helemaal goed!
denk er wel aan dat ie in ASCII mode is ge-upload!
anders mail je me maar en stuur ik wel ff een php script wat het zeker weten doet
Pagina: 1