ISDN vraag....

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
kan ik vanuit ISDN-2 kastje een kabel naar een dubbele doos laten lopen en daar een computer (isdn-modem)en een telefoon (isdn) aanhangen. Dus twee apparaten op een uitgang (voor alle duidelijkheid de andere uitgang is gebruikt voor een quatrofox, dus voor analoge lijnen.)

Alvast bedankt...

Verwijderd

Staat in de gebruiksaanwijzing van je NT1, op blz. 11 (bij mij tenminste)

Als je die niet hebt kun je die bij KPN downloaden. Op de versie die daar staat staat het ook op bladzijde 11.

Volgens dat plaatje kan het wel

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je hebt toch gewoon van die ISDN splittertjes bij de primafoon..?
Kan je voor een paar €uro gewoon 2 apparaten aan 1 NT1 aansluiting hangen (en tegelijk gebruiken!)

Wees consequent, maar niet altijd

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Je kunt nog wel meer apparaten aan dezelfde kabel hangen, zolang je er maar om denkt dat:

- ISDN apparaten op dezelfde kabel serieel worden aangesloten, en
- Het laatste apparaat (of beter: na het laatste) moet een terminator zitten.

Wanneer je het hebt over een 'dubbele doos' vermouth ik dat je zaken parallel wilt aansluiten -> slecht idee.

Vandaag geen signature

Verwijderd

Je kan er een bus van maken die van kamer naar kamer loopt bv. dan sluit je de bus aan het eind af met een terminator.
Je kan oo beneden bij de NT1 een splitsblokje gebruiken en vanaf dat punt naar verschillende kamers gaan( sterconfiguratie) dan sluit je de langste kabel aan het eind af.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja dit is inderdaad heel goed mogenlijk. Wij hebben dit thuis ook. Door het hele huis lopen kabels en overal in het huis kan je er dingen op aansluiten. Er is als het goed is wel een limiet van het aantal apparaten maar dat ligt vrij hoog bij ons was het geen probleem om er 5 telefoons en 3 computers op aan te sluiten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1