If you see me running, try to catch up
- NAC Breda -
Er is er ook eentje met streaming video,..waar dan zo'n vrouw in de bus naar aan het kijken is op haar gsm.
Iets waar we toch echt nog wel even op moeten wachten volgens mij (lees enkele jaren),....dus snap niet helemaal waar ze nou naar toe willen met deze reclame?!?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Check dit filmpje bv.: http://live1.sonera.se/meta/ondemand/erikss/MMSDemoISDN.asx
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Het kan ook EMS zijn. Oftewel Enhanced Messaging Services. Hierbij kun je de tekst aanpassen (bold, Italic e.d.) er zijn meer resoluties voor plaatjes en enkele geluidmogelijkheden, waaronder een 'eigen' ringtone die met het bericht wordt mee gezonden. Daarnaast is het zelfs mogelijk om animaties te versturen van 8x8 of 16x16 pixels. Dit gaat dan over het zelfde kanaaltje als de SMS. Echter 1 EMSje is 3 SMSjes
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Het enige wat nokia zelf maakt is de software (lees de 8210 topics maar...) en de buitenkant (lees alle display topics maar...).
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
tuurlijk wel maar dat is iets wat nog niet echt op korte termijn gaat gebeuren,...Op donderdag 31 januari 2002 20:19 schreef KeeZ.TI het volgende:
hmmm.... zegt UMTS jullie nix ofzo ??
GPRS moet eerst nog eens van de grondkomen, en of je daar dus al dit soort diensten op aan kan bieden als nokia nu doet voorkomen in die reclame?!? zal wel brakke kwaliteit worden dan,.....
Die kwaliteit zal niet al te best zijn denk ik. Ik hoorde dat GPRS de overdrachtsnelheid van een 56K modem heeft ongeveer.Op vrijdag 01 februari 2002 08:40 schreef Yoda het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar dat is iets wat nog niet echt op korte termijn gaat gebeuren,...
GPRS moet eerst nog eens van de grondkomen, en of je daar dus al dit soort diensten op aan kan bieden als nokia nu doet voorkomen in die reclame?!? zal wel brakke kwaliteit worden dan,.....
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ja, beetje overbodig dit, want dat kon je op mijn linkje zienOp donderdag 31 januari 2002 20:33 schreef WorkForce het volgende:
MMS staat voor Multimedia Messiging Services. Een MMS kan geluid, tekst en video bevatten. Hiervoor is inderdaad een GPRS of UMTS netwerk voor nodig.
Met welke telefoon kun je de tekst aanpassen dan? Met niet 1 Ericsson die ik getest heb iig (T20s, T65, T39m). Bovendien is 1 EMSje niet 3 SMSjes. Dat ligt helemaal aan hoeveel plaatjes en melodieen je erin propt. Als je een klein plaatje in een EMSje stopt, heb je nog ruimte over voor ca. 120 tekens. Als je dan nog allemaal melodieen erin stopt kom je snel op 3 smsjes inderdaad, maar het werkt niet zo lomp als picture messaging bij Nokia telefoons.Het kan ook EMS zijn. Oftewel Enhanced Messaging Services. Hierbij kun je de tekst aanpassen (bold, Italic e.d.) er zijn meer resoluties voor plaatjes en enkele geluidmogelijkheden, waaronder een 'eigen' ringtone die met het bericht wordt mee gezonden. Daarnaast is het zelfs mogelijk om animaties te versturen van 8x8 of 16x16 pixels. Dit gaat dan over het zelfde kanaaltje als de SMS. Echter 1 EMSje is 3 SMSjes
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
If you see me running, try to catch up
wat een irritante stem heeft dat mens...Op donderdag 31 januari 2002 17:58 schreef ErectionJackson het volgende:
Volgens mij doelen ze op MMS en dat is nu al mogelijk met de T68 van Ericsson. Nokia komt pas over een paar maanden met deze mogelijkheid. Meer info: http://www.ericsson.com/mms
Check dit filmpje bv.: http://live1.sonera.se/meta/ondemand/erikss/MMSDemoISDN.asx
1) De kwaliteit is baggerOp dinsdag 05 februari 2002 18:28 schreef Bigs het volgende:
Muziek verzenden via je telefoon is toch niet zo bijzonder? Als ik nu m'n telefoon bij m'n speakers hou hoort de ander ook de muziek die ik hoor
2) Je kunt niet zelf bepalen op welk moment je het hoort
3) Je kunt niet heen/terug spoelen of opnieuw luisteren