vage performance gts2

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
het is nog vroeg (voor mij) en zoeken leverde nix op, maar zal wel weer op de verkeerde termen hebben gezocht..

ff het volgende :

amd 1,2
256 pc 133 cas2
asus v7700 gts (32mb)
detonator 27.20 en 23.11
agp 4x AAN
agp aperture size 64mb
side band adressing: uit
fast write: aan
4GB adressing: uit

Gerunde programma: 3dmark2k1.

met bovenstaande pctje kom ik uit op zo'n 3500 puntjes. is wel ok geloof ik. (geen wereld score, maar niet super laag toch????)

nou gaat het mij ff om die tests met dat paard, die ronddraaiende ringen, en dragothic. Ziet er allemaal prima uit, alleen is de performance heel erg choppy.. dus stukje snel, 300ms hangen en weer een stukje snel.

In spellen heb ik er tot nu toe weinig last van gehad, maar volgens mij komt dat omdat de spellen die ik speel niet de volle 100% van de gpu benutten. (q3a, ut).

Ik heb al het 1 en ander zitten proberen maar echt helpen wil het allemaal niet. Ben ik dus iets vergeten aan te zetten, hoort dit, of is er echt wat goed mis?

als tweede, er wordt vaak verwezen naar de refreshfix, alleen geeft google met zoeken refreshfix allemaal wazige dingen terug. Daarom wilde ik weten waar ik hem kan downloaden, of zit het in nvmax???

thanx alvast

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Daacuso
  • Laatst online: 07-06 02:14
3500 ptn is best redelijk hoor. Wat voor moederbord heb je overigens? Indien je via drivers ben vergeten te installeren, scheelde bij mij 1000 ptn. Ik haal met m'n gts 32 mb kaartje ongeveer 4200 ptn. Met alles wel de hoogste beeldkwaliteit. Verder zou je in principe met de nieuwe detonator drivers geen refresh fix nodig moeten hebben. Deze fix was nodig omdat het probleem onstond dat de desktop op bijv. 85 hertz draaide en spellen daarentegen op bijv. 60 hertz. Dusm als je denkt dat spellen op een lagere refresh rate draaien dan je desktop moet je het gebruiken. Ik zelf heb er overigens nooit last mee gehad. En wat beterft de choppy performance in 3Dmark, dat klopt wel hoor. Schijnt overigens met de allernieuwste drivers wel beter te zijn.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Daacuso
  • Laatst online: 07-06 02:14
Op donderdag 31 januari 2002 11:54 schreef Daacuso het volgende:
3500 ptn is best redelijk hoor. Wat voor moederbord heb je overigens? Indien je via drivers ben vergeten te installeren, scheelde bij mij 1000 ptn. Ik haal met m'n gts 32 mb kaartje ongeveer 4200 ptn. Met alles wel de hoogste beeldkwaliteit. Verder zou je in principe met de nieuwe detonator drivers geen refresh fix nodig moeten hebben. Deze fix was nodig omdat het probleem onstond dat de desktop op bijv. 85 hertz draaide en spellen daarentegen op bijv. 60 hertz. Dusm als je denkt dat spellen op een lagere refresh rate draaien dan je desktop moet je het gebruiken. Ik zelf heb er overigens nooit last mee gehad. En wat beterft de choppy performance in 3Dmark, dat klopt wel hoor. Schijnt overigens met de allernieuwste drivers (27.10)wel beter te zijn.

Oh ja, bij mij geven de det. 22.80 de beste performance. 27.10 laat de hele boel vastlopen :'(

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 11:54 schreef Daacuso het volgende:
3500 ptn is best redelijk hoor. Wat voor moederbord heb je overigens? Indien je via drivers ben vergeten te installeren, scheelde bij mij 1000 ptn. Ik haal met m'n gts 32 mb kaartje ongeveer 4200 ptn. Met alles wel de hoogste beeldkwaliteit. Verder zou je in principe met de nieuwe detonator drivers geen refresh fix nodig moeten hebben. Deze fix was nodig omdat het probleem onstond dat de desktop op bijv. 85 hertz draaide en spellen daarentegen op bijv. 60 hertz. Dusm als je denkt dat spellen op een lagere refresh rate draaien dan je desktop moet je het gebruiken. Ik zelf heb er overigens nooit last mee gehad. En wat beterft de choppy performance in 3Dmark, dat klopt wel hoor. Schijnt overigens met de allernieuwste drivers wel beter te zijn.
mobo is aopen ak 73pro-a. (via kt 133a :( )

tsja, desktop loopt op 85hz, echter mijn osd van me monitor geeft bijv bij het spelen van q3a altijd 60 aan. ik zal nog is zoeken.

27.20 geeft in 3d2k1 overigens wel wat artifacts, dus ik ga weer ff terug naar 23.11 en wacht wel weer op de volgende official release..

nog aantal extra dingen:

side band adressing? helpt het? (zoja, hoeveel ongeveer? 1% of 10% ? ;) )

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.