Verwijderd

Topicstarter
Als ik honger heb en keb geen brood bij de hand, neem ik altijd bier. Want bier is vloeibaar brood toch?

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 11:41 schreef RANZAAP het volgende:
Als ik honger heb en keb geen brood bij de hand, neem ik altijd bier. Want bier is vloeibaar brood toch?
Het is hoe je het bekijkt... Brood is zonder alcohol... In zekere zin wel

Verwijderd

Nou niet helemaal natuurlijk, 1 glas bier levert misschien wel net zoveel energie als twee (onbesmeerde) bruine boterhammen, en heeft wel wat natuurlijke ingrediënten als hop en gerst, maar vergis je niet:

De alcohol die erin zit, zorgt voor een verstoorde vochthuishouding, waar ik op verzoek verder op in zal gaan. De alcohol zorgt voor een slechtere afbraak van voedingsstoffen, vraagt extra veel van je leverfuncties, waarbij de lever na dit veelvuldig gedaan te hebben uiteindelijk zal afsterven! Door te weinig natuurlijke voedingsstoffen die in brood wel zitten en in bier niet, zal je weerstand verminderen.

Kortom, het is een stuk beter om toch evenergens een broodje te halen, en dat biertje voor de gezelligheid te blijven drinken en niet als vervanging van de broodmaaltijd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 11:56 schreef metalass het volgende:
Nou niet helemaal natuurlijk, 1 glas bier levert misschien wel net zoveel energie als twee (onbesmeerde) bruine boterhammen, en heeft wel wat natuurlijke ingrediënten als hop en gerst, maar vergis je niet:

De alcohol die erin zit, zorgt voor een verstoorde vochthuishouding, waar ik op verzoek verder op in zal gaan. De alcohol zorgt voor een slechtere afbraak van voedingsstoffen, vraagt extra veel van je leverfuncties, waarbij de lever na dit veelvuldig gedaan te hebben uiteindelijk zal afsterven! Door te weinig natuurlijke voedingsstoffen die in brood wel zitten en in bier niet, zal je weerstand verminderen.

Kortom, het is een stuk beter om toch evenergens een broodje te halen, en dat biertje voor de gezelligheid te blijven drinken en niet als vervanging van de broodmaaltijd.
Jaja, maar het voorkomt wel hart/vaatzieken! Dus lkkr door drinken :9

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:24

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als ik honger heb, moet ik zeker geen bier drinken, je moet wel rekening houden dat er meer in bier zit :)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 11:58 schreef RANZAAP het volgende:

[..]

Jaja, maar het voorkomt wel hart/vaatzieken! Dus lkkr door drinken :9
Dat ligt er dan natuurlijk wel even aan hoeveel en hoe vaak je drinkt :)

Verwijderd

Water drinken is veel gezonder

(bv 7 liter op een dag)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 12:04 schreef HopFlats het volgende:
Water drinken is veel gezonder

(bv 7 liter op een dag)
wtf! 7 liter? op 1 dag?
Telt bier ook mee?
DAAR ZIT TOCH OOK WATER IN

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit is niet echt een zinvolle topic.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.