[OE 6] Server herkent geen énkel email adres???

Pagina: 1
Acties:

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Ik gebruik Outlook Express 6, en heb het email-account goed ingesteld. Ik gebruik daarvoor de servers van mijn MyWeb account. (mail.mijngebruikersnaam.myweb.nl)
Bij het verzenden van email krijg ik de volgende foutmelding:

The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'blabla@hotmail.com'. Subject 'Test', Account: 'MyWeb', Server: 'mail.emerge.myweb.nl', Protocol:
SMTP, Server Response: '554 <blabla@hotmail.com>: Recipient
address rejected: Relay access denied', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error:554, Error Number: 0x800CCC79

Wat wél erg vreemd is, is dat ik wel email kan versturen naar mezelf, (nl. email@mijngebruikersnaam.myweb.nl) maar niet naar andere email adressen!

Ik hoop dat jullie me verder kunt helpen. Alvast bedankt!

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:36
mm bel je dan wel in met myweb of niet

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Nee, ik bel dan niet in met MyWeb, maar met een account van Wish. Het rare is ook dat als ik in OE6 met een mail account van HCC Net (het wordt al ingewikkeld :P) een mailtje probeer te sturen als ik ingebeld ben met dat account van Wish, dat ie 't dan ook niet doet.

Blockt die Wish soms SMTP accounts van andere providers ofzo???

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zal in 99% van de gevallen gebruik moeten maken van de SMTP server van de provider waar je inbelt, zeker bij gratis ISP's aangezien de enige bron van inkomen voor hen je telefoontikken zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

gebruik gewoon je smtp account van wish, dat doe ik ook...

De smtp server van yahoo mail kan je bijvoorbeel dwel gewoon gebruiken...