Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hmm, eigenlijk meer iets voor de frontpage van T.net, maar die zullen het weer eens niet geplaatst hebben...Op donderdag 31 januari 2002 10:51 schreef Spice het volgende:
bij tbreak
[...]
goedkope, stabiele redelijke snelle plankjes alleen prestaties van DDR333 tov DRR266 valt tegen.
Enfin, dat van de performance van DDR333 verbaast me weinig- de CPU bandbreedte van een XP is per slot van rekening maar 2100MB/s, die 600MB/s extra mem bandbreedte gaat natuurlijk nooit ten volle benut worden (net zoals DDR bij P3 vrij onzinnig is). Ben bang dat een dergelijke mem system alleen baat heeft bij snellere CPU bus, bij uitstek zoals bij P4 icm. SiS645/6
Oslik blyat! Oslik!
Vanmorgen al gedaanPost ze FF op de frontpage!
Alleen ze zijn niet zo snel op de frontpage en ik wilde jullie niet van dit"heet van de naald nieuws" onthouden.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Heeft iemand hem hier al btw? Ze staan wel in pricewatch
http://www.tweakers.net/pricewatch/24688
http://www.tweakers.net/pricewatch/24688
Mmm, als ik naar de foto's kijk denk ik niet dat een Alpha PAL8045 hierop gaat passen. 3 Zijdes van de socket zijn vrij, maar eentje niet! Toch maar een ander bordje zoeken dan maar.
Misschien iemand al iets gehoord van de Abit KS7? (Abit's bord met de SiS 745)
Misschien iemand al iets gehoord van de Abit KS7? (Abit's bord met de SiS 745)
Verwijderd
Er zullen buiten die ECS en de (aangekondigde) Abit toch nog wel andere borden uitkomen met de SIS745 erop mag ik hopen.
Laten we het hopen, SiS is zich aardig aan't bewijzen de laatste tijdOp vrijdag 01 februari 2002 20:21 schreef Musty het volgende:
Er zullen buiten die ECS en de (aangekondigde) Abit toch nog wel andere borden uitkomen met de SIS745 erop mag ik hopen.
webOS all the way!
Ik heb een pic gezien van een MSI 745 op Tbreak (sorry geen link), en een van Abit: http://www.tweakers.net/nieuws/19237Op vrijdag 01 februari 2002 20:21 schreef Musty het volgende:
ik wou hem dus kopen maar niemand in de pricewatch heeft hem werkelijk op voorraad 
Weet iemand waar ze hem ECHT verkopen? (ik heb al die ECS sale gasten in duitsland ook gemaild maar ze replyen niet)
maar aangezien dat ddr333 toch niet echt superveel uitmaakt
ga ik mischien toch maar die k7s5a met lan bestellen
is nog goedkoper
Weet iemand waar ze hem ECHT verkopen? (ik heb al die ECS sale gasten in duitsland ook gemaild maar ze replyen niet)
maar aangezien dat ddr333 toch niet echt superveel uitmaakt
ga ik mischien toch maar die k7s5a met lan bestellen
is nog goedkoper
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
In japan ligt de MSI (SiS745) in de winkel: als MS-6561
sorry dat ik dit omhoogkick, maar als je die reviews bekijkt kun je net zo goed een k765a kopen, die is nog goedkoper, en aan het ddr333 support van de 6a heb je eigenlijk niets, tenzijn je de fsb naar 166 weet te krijgen.
133/166 is namelijk langzamer dan 133/133
.
Ik zat te twijfelen tussen de 5a en de 6a, maar ik zie geen voordelen van deze opvolger van de 5a. Ik neem dus gewoon de 5a.
133/166 is namelijk langzamer dan 133/133
Ik zat te twijfelen tussen de 5a en de 6a, maar ik zie geen voordelen van deze opvolger van de 5a. Ik neem dus gewoon de 5a.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Enige voordeel zou dan de USB 2.0 kunnen zijn. De bios heeft standaard meerdrere fsb's. De K7S5A heeft LAN als optie. Scheelt een PCI slot.
Bij mijn Chieftec kast was de power-led met een 3pin brede aansluiting, waardoor hij niet aansluit op de 2pin stekker van de K7S5A. Moet ik nog ff aanpassen.
Max FSB was 150 tot win, 147 stabiel tijdens de benchmarks.
Bij mijn Chieftec kast was de power-led met een 3pin brede aansluiting, waardoor hij niet aansluit op de 2pin stekker van de K7S5A. Moet ik nog ff aanpassen.
Beetje nutteloos om een topic omhoog te halen, welke dateert uit de tijd dat nog niemand van de K765A had gehoord..Op woensdag 22 mei 2002 14:29 schreef bloasfist het volgende:
sorry dat ik dit omhoogkick, maar als je die reviews bekijkt kun je net zo goed een k765a kopen, die is nog goedkoper, en aan het ddr333 support van de 6a heb je eigenlijk niets, tenzijn je de fsb naar 166 weet te krijgen.
133/166 is namelijk langzamer dan 133/133.
Tja, het ziet er niet naar uit dat ik binnen korte tijd usb apparaten ga kopen die veel bandbreedte nodig hebben.Op woensdag 22 mei 2002 14:36 schreef J.A.M.F. het volgende:
Enige voordeel zou dan de USB 2.0 kunnen zijn. De bios heeft standaard meerdrere fsb's. De K7S5A heeft LAN als optie. Scheelt een PCI slot.
Met de oc-bios van k7s5a heb je volgens mij evenveel fsb's als die standaard bios van de k7s6a, en lan of geen lan maakt voor mij ook niet veel uit. Ik heb nou eenmaal een 100mbit netwerkkaartje, en niet zoveel pci devices dat ik daarmee in de knoop kom.
Die 147 FSB, das best netjes. Wat voor mem heb je?
Verwijderd
Apacer 266DDR 2.5 met NANYA chipjes. Heb ze eind december gehaald. Nu zijn er al 266DDR 2.
Ik heb speedfan gebruikt om de FSB te testen.
Het is gewoon een reactie op die reviews (heb naast deze 2 ook wel andere gelezen, en daar blijkt hetzelfde uit).Op woensdag 22 mei 2002 14:55 schreef BalusC het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om een topic omhoog te halen, welke dateert uit de tijd dat nog niemand van de K765A had gehoord..
Daarbij begint jan en alleman ook te zeiken als er een nieuw topic geopend wordt voor zo'n opmerking als: "je kunt net zo goed een k7s5a kopen".
Geen extra cooling op je chipset oid? Ik las dat die dingen met tape vastzatenOp woensdag 22 mei 2002 15:02 schreef J.A.M.F. het volgende:
Apacer 266DDR 2.5 met NANYA chipjes. Heb ze eind december gehaald. Nu zijn er al 266DDR 2.Ik heb speedfan gebruikt om de FSB te testen.
Pagina: 1