Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Hier had ik al een keer gekeken maar hier kan je niet zien of een host GD ondersteund
Verwijderd
kun je toch ff mailen of bellen met ze? en als ze het niet ondersteunen installeren ze het misschien wel voor je ...Op donderdag 31 januari 2002 14:34 schreef Stimpy001 het volgende:
Hier had ik al een keer gekeken maar hier kan je niet zien of een host GD ondersteund
ik host bij Hostingworx
hadden geen GD
toen heb ik ff gevraagd of ze GD 1.6 wilden installeren (ik heb liever .gif dan .png en .wbmp)
en dat hebben ze gedaan
top dus
hadden geen GD
toen heb ik ff gevraagd of ze GD 1.6 wilden installeren (ik heb liever .gif dan .png en .wbmp)
en dat hebben ze gedaan
top dus
Verwijderd
dat krijg je bij vrijwel elke provider voor elkaar, ikzelf gebruik het ook bij mijn provider, en volgens mij is het zelfs bij widexs en vuurwerk enzo standaardOp donderdag 31 januari 2002 15:20 schreef wicher het volgende:
Verwijderd
Kertje,
even een aanvulling op je post hierboven :
Dat krijg je alleen voor elkaar bij een echte provider. Niet bij pubernepproviders zoals mevers heheh.
Die snappen dat namelijk niet, ze weten niet eens wat GD is..
Dat krijg je alleen voor elkaar bij een echte provider. Niet bij pubernepproviders zoals mevers heheh.
Verwijderd
exactOp donderdag 31 januari 2002 16:06 schreef CiscoBitch het volgende:
Kertje,
Dat krijg je alleen voor elkaar bij een echte provider. Niet bij pubernepproviders zoals mevers heheh.Die snappen dat namelijk niet, ze weten niet eens wat GD is..
Ik heb het nagevraagd bij AS Hosting. Zij ondersteunen het wel maar dat moet je het wel specifiek aangeven bij de aanvraag.
welke verie ??Op vrijdag 01 februari 2002 12:27 schreef Stimpy001 het volgende:
Ik heb het nagevraagd bij AS Hosting. Zij ondersteunen het wel maar dat moet je het wel specifiek aangeven bij de aanvraag.
ik ben nl op zoek naar een host met gd 2.0
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Kijk eens naar de DATUM voordat je reply'ed.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()