[PSP7] Lijnen effecten geven

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 20:40

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik ben nu bezig met een achtergrond die op een radar moet gaan lijken en heb nu ook een lijntje getrokken, maar die ziet er erg statisch, vierkant en nep uit. Ik heb nu dat lijntje onder layer2, maar ik kan geen effecten toevoegen :? Wie weet hoe ik dat wel kan doen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ruud2001
  • Laatst online: 14-09 08:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

hmm... als ik begrijp wat je bedoelt wil je waarschijnlijk een beetje een waaier effect krijgen ofzo?

Volgens mij gaat dat niet lukken met slechts een enkele lijn. Maak een driehoek en rek deze een beetje uit... doe vervolgens de vector-layer mergen naar een normale layer en voeg dan motion blur ofzo toe (misschien dat je ook wind-effect hebt :? )

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• JT
  • Laatst online: 10-09 20:40

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 10:44 schreef Ruud2001 het volgende:
hmm... als ik begrijp wat je bedoelt wil je waarschijnlijk een beetje een waaier effect krijgen ofzo?

Volgens mij gaat dat niet lukken met slechts een enkele lijn. Maak een driehoek en rek deze een beetje uit... doe vervolgens de vector-layer mergen naar een normale layer en voeg dan motion blur ofzo toe (misschien dat je ook wind-effect hebt :? )
Tis niet speicifiek dat effect, maar tis wel een leuke, ik ga het ff proberen.

Edit : Hmm....dit vind ik ook irri : als ik iets wil vullen met de bucket, dan vult ie niet binnen bepaalde lijnen, maar gelijk de hele tekening. Als ik van layer verander, dan kan ik alleen nog maar een paar bovenste en een paar onderste functies gebruiken en meer niet :?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00
je moet eens goed gebruik maken van F1 ;)

Je kunt maar gedeeltelijk gebruik maken van tools omdat je dan in een vector-layer zit, zou je eerst convert to raster-layer moeten doen

en als je een gebied wil inkleuren dan selecteer je dat eerst
bijv. met lasso-tool of met magic wand

F1 + Tutorials zijn je vriend want deze vragen zijn niet echt gewenst op dit forum

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.