hardisk kaput ¿¿¿¿

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:54

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Het volgende is gebeurd.

Tijdens het leechen kreeg ik een stop code. XP gaf aan dat ik een hardware error had. Resetten, na twee minuten weer dezelfde melding. Weer resetten, toen kreeg ik bij het postscreen een melding dat hij primair master device een error kreeg, terwijl deze gewoon getoont werd tijden het booten.

Ik heb powermax gedraaid op beide schrijven, uitgebreide test gedraaid, geen errors, volgens het progje was alles ok.

Vanmorgen pc aangezet, 650 mb over en weer gekopieerd, geen error meer. PC staat nu constant divx te draaien, defrag gedaan op een schrijf, geen error of stopcode.

Zou het kunnen zijn dat dit nu verdewenen is of moet ik voor het ergste vrezen??

Ik heb mijn pc meegenomen naar werk, om allebei de schrijven vandaag te laten werken, DIVX en defrag. Als hij vandaag na langdurig belasten geen error geef, dan zal het wel meevallen of niet??

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

ik denk het wel, kijk je event viewer eens na, hier staat met w2k/xp ook wel eens iets nuttigs.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:54

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Heb ik ook al nagekeken. Staat helemaal niks

Ik heb via XP checkdisk gedaan op allebei mijn schrijven, geen resultaat. Defragmentatie op beide schrijven, geen probleem. 3GB over en weer gekopieerd, no problem. 2 x één uur divx op beide schrijven no problem.

Wat het kan zijn is dat op het moment dat het gebeurde edonkey versie 19.58 ( test) een film stond te completen.

De PC staat nu vanaf 08.30 van alles te doen, no problem.

Als ik checkdisk doe onder XP ( rechtermuis schrijf, tools checkdisk en zoek naar badclusters) geeft hij niets aan. Ik weet niet zeker of XP hem in een eventvieuwer zet, wie weet dat???Dadelijk een nieuwe ata-100 kabel inbouwen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021