Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Koolance PC2-601????

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo, ik was op zoek naar een nieuwe case... en heb er 1 gevonden.. De kast van Koolance is echt fat(www.koolance.com). Probleem is echter dat ik de grote kast van ze wil hebben. En die kan ik nergens vinden |:(

Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik hem wel kan krijgen?? Want ik moet hem hebben! *D

(k'heb de oc-shop al geprobeert, maar die heeft alleen de kleine versie - PC2-C -....)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Naar mijn weten is die grote net uit, of nog niet uit. Heel even geduld dus, of een retourtje Maleisie kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je enig idee hoe groot m'n geduld moet zijn?? 2 maanden, 1/2 jaar?? etc... :?

Verwijderd

De grote is bij mijn weten nog niet in nederland leverbaar.
Maar als je meer info wilt zou ik als ik jou was even contact opnemen met een leverancier van koolance, zoals de oc-shop.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:18

hneel

denkt er het zijne van

Hij stond pas nog in het lijstje bij OC-shop. Maar sinds kort niet meer.

Nu zie je bij OC-shop toch wel vaker dat er al artikellen in de lijst staan die ze nog niet kunnen leveren.

In ieder geval: de grote kast is al door Koolance uitgeleverd. De kleine is echter tijdelijk op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van OC te horen gekregen dat ik de 601 niet voor de zomer hoef te verwachten......dus dat duurt nog wel even, ik wacht er wel op want de bigtower is gewoon veel mooier :9~

Bedankt voor jullie reacties.

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Als het goed is komt de koolance PC2-601 in de 2e week binnen bij oc-shop

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 00:27 schreef euro het volgende:
Als het goed is komt de koolance PC2-601 in de 2e week binnen bij oc-shop
Als het net zo snel ging als de vorige lading Koolance kasten ;)

Dan weten we wel hoelang het gaat duren (of eigenlijk niet 8-) )

Verwijderd

Ik heb destijds gemaild met OC-shop voor vergelijkende resultaten van de Koolance t.o.v. waterkoeling. Die kwam eraan.......NOT! Er zou ook een megatest in samenwerking met waterkoeling.nl komen voor waterblokken e.d. waarbij zelfs edelmetalen zouden worden toegepast.....NOT! Waar blijven die beloftes Herman en OC-shop???

Valt me idd ook op, zoals een vorige poster al opmerkte, dat er veel op de site staat van OC-shop, maar dat het niet op voorraad is...

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
* Arnout is benieuwd wie 'm al heeft! :9

Verwijderd

heb hem besteld, ik hoop hem over 2 weken te hebben samen met die nieuwe cpu cooler (pc 200).

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 11:21 schreef Kees_Mot het volgende:
Ik heb destijds gemaild met OC-shop voor vergelijkende resultaten van de Koolance t.o.v. waterkoeling. Die kwam eraan.......NOT! Er zou ook een megatest in samenwerking met waterkoeling.nl komen voor waterblokken e.d. waarbij zelfs edelmetalen zouden worden toegepast.....NOT! Waar blijven die beloftes Herman en OC-shop???

Valt me idd ook op, zoals een vorige poster al opmerkte, dat er veel op de site staat van OC-shop, maar dat het niet op voorraad is...
geen voor raad is niet erg zal het artikel ongeveer in 4 dagen op de stoep liggen
zeer lange lever tijd wel b.v 2 maanden voor een delta fan dat maakt geen voorraad wel erg en lever tijden erg veel uit gesteld worden geeft ook minder vertrouwen

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Op de koolance site staat bij revieuws dat er in Maximum PC Magazine - Koolance PC2-601 getest wordt, komt in april uit.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 03:16 schreef klikodog het volgende:

[..]

geen voor raad is niet erg zal het artikel ongeveer in 4 dagen op de stoep liggen
zeer lange lever tijd wel b.v 2 maanden voor een delta fan dat maakt geen voorraad wel erg en lever tijden erg veel uit gesteld worden geeft ook minder vertrouwen
Heb je gelijk in, maar bij OC-shop bakken ze het soms wel erg bruin als ik de reacties zo eens lees op GOT.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
ff met de OC Shop gemaild, hij komt tweede week van april daar binnen. :)

Verwijderd

Mooi, ik ben misschien ook van plan zo'n pc2-601 ding te kopen :)
Maar 320 voor de kast+ 58,20 voor het cpu-200 koelblok + 30 voor moederbord/geforce3 is bij elkaar 408,20 Euro en dat is best een smak geld |:(

Verwijderd

Hallo beste Tweakers, ik wil misschien deze kast kopen met gpu, hd, cpu en chipsetblok. Maar nou is de vraag zijn de slangen (geleverd bij de kast) wel genoeg voor deze configuratie. Of moet ik extra slang bij kopen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
http://koolance.com/products/product.html?code=CCS-A04

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 21:16 ]

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 22:17
ik heb ff een paar vraagjes over die kast: is die blauwe dezelfde kleur blauw als de originele Chieftec DX-01-BL-D? zo ja is de bovenplaat en dus het hele waterkoel gebeuren apart verkrijgbaar, en dan bedoel ik niet de Exos, alleen de bovenplaat en de rest van de wc-meuk?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Casemod: waarom schop je een oeroud topic omhoog met een offtopic vraagje :? 8)7
Voortaan niet meer doen dus. Overigens kun je deze vraag makkelijk zélf beantwoorden met voldoende redendatievermogen: hoeveel onderdelen moeten er gekoeld worden? Wat is de lengte die je nodig hebt? Hoe lang is de slang dat Koolance levert? Al eens contact opgenomen met de Support van Koolance? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.