[CM] Surfplank in mijn casemod

Pagina: 1
Acties:

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik wil mijn case gaan modden.

dit is wat ik in gedachten had:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~thijss/computer.gif

Zoals je ziet heb ik er een Voodoo 5 (surfplank) in hangen en dat is geen bescheiden kaartje (qua grootte). De onderste fan blaast dus onder mijn voodoo 5.

FAN 2 moet de warme lucht uit mijn case zuigen, maar mijn Slot A staat met zijn rug naar FAN 2 toe...

Ik vroeg me dus af of het dan nog wel zin heeft ivm met de airflow...

in mijn kast is ook niet echt rekening gehouden met het plaatsen van casefan's, dus dat wordt hakken en zagen 8-)

Deze kast heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~thijss/kast.gif

Kan ik het best eerst een nieuwe kast kopen misschien :?

Heeft iemand tips/opmerkingen??

En nee ik ga geen andere videokaart kopen en ik kan geen fan in de zijkant van mijn kast maken want mijn kast staat tussen twee planken in.

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Duidelijk geval van Blow-Hole in de voorkant maken! :7

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:58
ik zou toch echt zeggen, duidelijk geval van blowhole in de zijkant maken. Dan blaast ie direct op je 'surfplank' En de overige twee fans voor de rest van de airflow.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• OrbitZ
Ik ga dus zowieso een blowhole maken in de voor en achterkant, maar het gaat niet in de zijkant...

Maar ik vraag me af of die voodoo van mij niet alle lucht tegen houd.

Ik had in mijn gedacht om FAN2 op 12 volt te zetten en FAN1 op 5 volt zodat er onderdruk ontstaat. (kan natuurlijk geregeld worden met mijn baybus to be)

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Als het klaar is, pix please ;)

• OrbitZ
Maar natuurlijk!!

Maar ik ga hem ook nog spuiten en ik wil nog een extern kastje maken waar mijn HDD Led en Power LED op zitten en de Power en Reset switch :9~

Ik heb nu al de test versie van dat kastje af, met een blauwe led! Ik heb er een keer in gekeken en heb nu nog een lasvlek in mijn ogen, ter*&g wat zijn die dingen fel!

Verwijderd

Ik ga net zo'n case (alleen dan fulltower) modden :) Denk een raam in de zijkant + blowhole, en een ccfl erin. Ik ga het liefst niet in de voorkant zagen vind ik een beetje :{ ... Iemand nog leuke ideeen voor die case. Komt denk ik ook een baybus in :9~
Pagina: 1