Aangezien ik vond dat mijn 2 10cm ccfl`s wat weinig licht gaven heb ik gekeken hoe ze wat meer licht konden geven. Nu had ik al wat bedacht en uitgevoerd maar had daar geen pics van gemaakt. Ik heb nu alleen een iets betere oplossing (nog meer licht!) gevonden en heb daar dus maar wel ff pics van gemaakt 
Hier hoe ik het eerst had, buisjes zijn gemaakt van het omhulsel waar de ccfl oorspronkelijk in geleverd werd.

De ingredienten voor de nieuwe opstelling;

folie uitgeknipt, geround (
) en nieuwe buisje op maat gemaakt;

Het idee is om een soort zonnebanklampen te creeeren. Zoals je kan zien is het net of de ccfl ineens een vette lamp van een cm dik is geworden
Het scheel ieg veel, ben helaas vergeten een foto te nemen van de opstelling zonder de buisjes met folie

Enig nadeel is dat de temp 1c is gestegen omdat ze nu redelijk de luchttoevoer tegenhouden maarja boeien
Hier hoe ik het eerst had, buisjes zijn gemaakt van het omhulsel waar de ccfl oorspronkelijk in geleverd werd.

De ingredienten voor de nieuwe opstelling;

folie uitgeknipt, geround (

Het idee is om een soort zonnebanklampen te creeeren. Zoals je kan zien is het net of de ccfl ineens een vette lamp van een cm dik is geworden

Enig nadeel is dat de temp 1c is gestegen omdat ze nu redelijk de luchttoevoer tegenhouden maarja boeien
I'm not as think as you stoned I am