Toon posts:

vga kabel het probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst zo'n televiewer 1600 aangeschaft en het beeld op tv is prima. Het probleem is dat het beeld op mijn monitor nu wazig is. Volgens het instructieboekje is signaalverlies normaal maar dit is zo erg dat je scheel gaat kijken nadat je een tijdje aan het computeren bent. :r

Nu heb ik er een vga splitter tussen gehangen en het probleem is nog steeds niet verholpen. Het rare is dat wanneer ik de kabel (die van mijn vga kaart naar de spitter gaat) tussen mijn monitor en vga-kaart hang, ik hetzelfde probleem zie. Nu dacht ik zo dat die kabel misschien brak is (koste ongeveer 15 euro. Zou een duurdere kabel misschien een idee zijn ? :?

Oh ja : mijn monitor is een philips 107S 17"

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ja ! denk het wel, zoals je zelf al zegt, de verlengkabel levert een slechter beeld op..

Ik heb het ook gehad met goedkope vga verlengkabels, het beeld wordt wazig, en de letters krijgen schaduwtjes en randjes etc..

Waarschijnlijk helpt een stevige, dikke, iig goedafgeschermde kabel je wel van je probleem af.

Alleen misschien meer een V&B probleem.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:28
Dikkere (en afgeschermde) VGA kabel kopen. Deze zijn wat duurder maar bij mij werkte dat. Je ziet in bv explorer alle verticale lijnen dubbel verschijnen, super irritant...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...