Toon posts:

Betaald surfen in Nederland: wat, wie en welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeiesmiddags allen,

Ik wil ook wel een reclamebannertje alá Spedia ofzow gaan draaien, maar ik zoek er een die:

- Betaald in Nederlandse florijnen.
- Op je bankrekening stort.
- Met kabel werkt.

Enig idee?

Ik heb net gekeken bij AdFrame, maar die doet dus niet aan Kabel :(

Verwijderd

Om kort te zijn, ze werken allemaal met kabel. Die banners interesseert het geen moer of je nou via kabel, ISDN, sateliet, of via de TamTam internet. Adframe is een uitzondering.

De andere twee eisen zijn wel moeilijker.
AllAdvantage had op dit moment al willen betalen in guldens. Sterker nog, je account wordt al weergegeven in Nederlandse guldens. De uitvoering in cash is nog wat bewerkelijk voor ze. Bovendien betalen ze nog in cheques.

De enige die ik ken die daadwerkelijk op je bankrekening stort is EuroClix, maar daar gaan de verdiensten een beetje langzaam.

Wel is het zo dat de meeste buitenlandse bedrijven zich maar al te zeer bewust zijn van de "problemen" rond cheques en de meeste zoeken serieus naar andere mogelijkheden.

DesktopDollars betaalt uit, of bied die mogelijkheid, via een debitcard. Dit is het tegenovergestelde van een creditcard. Namelijk: er moet eerst geld op die rekening staan, wil je geld kunnen tappen van die rekening. Dat kan dan gewoon uit de muur. (Blijft het ook nog een beetje zwart :-))

PaysU, een van de allerbeste en meest betrouwbare bedrijven, is bezig uit te zoeken hoe geld electronisch over te maken. In Euro's, maar dat is straks standaard.

Ik denk dat je je eisen moet bij stellen en gewoon een paar goede bedrijven uitzoeken. Downloaden die banners en gaan!

Schaam je niet om een kijkje te nemen op mijn site: http://www.nicmik.demon.nl/money.htm

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

www.surfjerijk.nl maakt je eerste 100 piek over op je bankrekening. Beantwoord 0-5 vragen per dag voor 1 piek per stuk. Ze zitten nu een beetje op zwart zaad, al 3 dagen geen vragen beschikbaar :(
www.opinionbar.com (of .nl?) is ook NL, betaalt 0,01 € per geviewde Ad, of je er bent of niet. Gaat nog een beetje langzaam.

Verwijderd

Topicstarter
Handige site :)

Wel een beetje sneaky om alle inschrijf-links al standaard naar je te laten referren ..

Verwijderd

Topicstarter
SURFJERIJK wil je graag nogmaals attenderen op het feit dat de gegevens van de deelnemers gebruikt zullen worden voor marketingdoeleinden
Ze hakken er wel op in dat ze je gegevens verkopen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HlpDsK, boeiend dat ze je gegevens verkopen.. die zijn toch al OVERAL bekend...
Ennuh ik heb nog steeds geen goede pay-to-surf zooi gevonden... :(

Verwijderd

Wel een beetje sneaky om alle inschrijf-links al standaard naar je te laten referren ..
Zo sneaky is dat niet. Kijk op internet naar sites over betaald surfen. Je zult een paar miljoen pagina's vinden, in alle talen, die allemaal die referral links promoten. Eigenlijk is er geen andere manier om je eigen id te promoten via een website. Bovendien worden die URL's gegeven door de Get Paid bedrijven zelf, dus promoten maar :-)
Ennuh ik heb nog steeds geen goede pay-to-surf zooi gevonden...
Dat kan ik me niet voorstellen. AllAdvantage is grote klasse, alleen worden hun servers door een kleine 10.000.000 leden bezocht. Af en toe hapert er iets.
PaysU is van dezelfde klasse, alleen nog niet helemaal aktief hiero.

Tenzij je bedoelt dat ze niet genoeg betalen, in dat geval raad ik Bepaid aan. Die beloven een minimale patyrate van $20 per uur, oplopend tot meer dan $100. Hoe ze dat in hemelsnaam voor elkaar gaan krijgen weet ik niet, maar stel je voor dat ze waarheid spreken...

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

beste zijn denk ik:

desktopdollars:
-als jouw referrals meer surfen als jij zelf krijg je toch voor hun uren betaald, :)
meeste bedrijven betalen als jij bv 10 uur online was en jouw referral 20 uur slecht 10 uur van de 20 uur van jouw referral uit. :(
-geen limiet op aantal uren, :)
-hoeft niet te surfen :)
-muis hoeft niet te bewegen :)
-moet wel eens in 20min op knop drukken. :(

alladvantage:
-max van 25uur per maand :(
-iedereen is als lid, dus weinig referrals :(
-betaald in guldens uit :)
-moet wel surfen (IE of netscape actief) :(
-muis bewegen 1x per min. :(

getpaid4:
-max 75uur
-hoeft niet te surfen :)
-muis bewegen 1x per min :(

zal mijn site hier maar niet plaatsen, icq mij als je toch een link wilt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, de reden dat ik nog geen goede heb gevonden is gewoon omdat elk bedrijf zon beetje 'zuigt'. Ja sorry.
Alladvantage is ontzettend goed en betrouwbaar maar iedereen is al lid en ze betalen niet veel.
Desktopdollars wil bij mij niet werken en is ook niet echt lekker kwa betalen.
Getpaid4 krijg ik ook niet aan de praat :).

Het probleem is dat je OVERAL eigenlijk zwaar veel referals moet hebben wil het werken.... ik bedoel anders zit je met 40 dollar per 2 maanden ofzo.....
Trouwens bij bepaid krijg je 20 dollar per uur als er ook CONSTANT ads zijn.. das natuurlijk niet zo (zij geven namelijk fullscreen ads ;). Dus gewoon 2 keer per uur een ad van 1 minuut fullscreen x $ 1 = $2 per uur= 5 piek ;) zo dus.

Voor geinteresseerden:

Verwijderd

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat AllAdvantage niet zoveel betaalt, maar dat is niet waar. Eigenlijk is AllAdvantage een van de beter betalende. Hoeveel andere bedrijven hebben niet beloofd meer dan die $0.50 per uur te betalen en zijn later gezakt naar een paar US duppies (getpaid4, desktopdollars, enz, enz)?!
Er zijn er maar een paar die daadwerkelijk doen wat ze beloven, en dat zijn onder andere AllAdvantage en PaysU.

Dat je MOET surfen met die programma's om geld te verdienen lijkt een nadeel, maar bekijk het eens van een andere kant:
als iedereen gaat zitten wachten tot zijn downline surft, krijgt er helemaal NIEMAND betaalt! Dit systeem "dwingt" mensen om te surfen, dus ook jouw downline. Zo'n nadeel is dit systeem dus niet.

Wat betreft referrals, het is waar dat je pas wat gaat verdienen als je minimaal een stuk of tien (actieve!) referrals hebt. Maar helemaal waar is dat niet als je je bij meer bedrijven inschrijft, let op:

AllAdvantage - 25 uur - $12,50
PaysU (vanaf juli) - 25 uur - $12,50
DesktopDollars - 40 uur - $10 ?
ItAdsUp - 30 uur - $15 ?
totaal $50

Als je drie banners tegelijk draait heb je 10 uur per week nodig om dat geld te verdienen. Dat zijn honderd pieken per maand, ZONDER referrals! Eigenlijk helemaal niet weinig voor iets wat ergens boven of onderaan je browser meedraait. En met een beetje goede wil, geduld en doorzettingsvermogen komen die refs vanzelf wel en daarmee ook hogere verdiensten. Niemand met een berg referrals heeft die berg in 1 dag gebouwd.
En dat "iedereen" al lid is is betrekkelijk. Vergeet niet dat er duizenden Nederlanders vandaag voor het eerst in hun leven online waren. En morgen weer.

Snappie?

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

PS Bepaid is op 15 mei begonnen met het verspreiden van de AdVision, maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord :( Opschiete!

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Een soort gelijk iets als surfjerijk.nl is geldquiz.nl. Je krijgt eveneens 0 tot 5 vragen en krijgt er 1 gulden per vraag voor.

Ze storten in tegenstelling tot surfjerijk.nl als je 50 gulden hebt verdient op je rekening. Bij surf je rijk is dit 100 gulden. En ze hebben een refferal systeem. Ze gaan over een paar weken van start.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is nou aan te raden als je vantevoren al weet dat je niet ge kveel referrals kunt regelen?

Owja, alvast thnx voor de info boven ..

Verwijderd

Als je van tevoren al weet dat je niet veel referrals zal krijgen, is het aan te raden uit te zoeken welke programma's het meest betalen.
Bedenk hoeveel banners je tegelijkertijd kunt draaien (bij een resolutie van 1024 bij weet-ik-veel kun je zonder problemen 3 banners draaien, sommigen zelfs 4 of meer, maar je wilt nog wel wat kunnen zien op je scherm)
Bedenk hoeveel tijd je per maand hebt. In eerdere post heb ik al gewezen op die 40 uur (120 uur, gedeeld door 3 banners die tegelijkertijd draaien=40 uur)
Schrijf je dan in voor de best betalende programma's, waar je direct mee aan de slag kunt. (Vergeet PaysU in dit geval niet, Ze zijn pas per juli echt actief zijn, MAAR je hebt bij PaysU maar 3 directe referrals nodig om je inkomsten te verdubbelen! Bij AllAdvantage zijn dat er 5) Neem er een stuk of 6, zodat als de een weer eens op z'n gat ligt dan kun je een ander draaien, of meer afhankelijk van je resolutie en bandbreedte (zoveel snoepen die banners trouwens niet van je bandbreedte...)
Zorg er voor dat je je uren vol maakt, zodat je ten volle commissie betaald krijgt over eventuele referrals.
Schrijf je ook in bij zoveel mogelijk betaalde email programma's. De verdiensten hierin gaan niet hard, maar daar staat tegenover dat je er maar een paar minuten per dag aan kwijt bent.

Maak je vrienden enthousiast. Laat ze desnoods een cheque zien, dat helpt! Liefst van jezelf, maar op internet staan er genoeg. Ook op mijn site.
Bouw een website, zorg voor toeloop en promoot hier en daar betaald surfen (maak dit niet je main topic, want zoveel mensen komen daar niet op af. Daarbij is de concurrentie enorm tegenwoordig)
Zorg ervoor dat je op de hoogte blijft van info en nieuwe programma's. Schrijf je desnoods in bij de mailinglists van anderen. Let hier wel op. Sommigen mensen gooien je dood met elk wissewasje en kutprogrammaatje die ze kunnen vinden. Gelijk dumpen!

Wat die referrals betreft: bij AllAdvantage zijn er meerdere topverdieners die duizenden en duizenden en duizenden referrals hebben, maar een niet gering aantal daarvan heeft zelf maar een paar tientallen DIRECTE referrals. Sommigen hebben er maar 1, hun vrouw of man!!! HOT TIP. Schrijf je vrouw, vriendin, man, broer ,weet ik veel in onder jouw id en promoot vervolgens zijn of haar id. Op die manier verdienen jullie allebei aan de referrals die hij/zij maakt.
De clou: met een beetje geluk heb je maar weinig referrals nodig.
In de praktijk zal het tegenvallen. Ga er maar van uit dat je, zoals in je hele leven, aangewezen bent op jezelf, dan kan het alleen maar meevallen.
Voor de rest is het een kwestie van geduld en doorzettingsvermogen. Kijk en leer van de concurrentie.
Mijn motto: inkomsten van 200 piek per maand is voor iedereen haalbaar, maar het komt niet naar je toe gesurft!

In ieder geval is het een interessante vraag wat je moet doen als je van tevoren weet dat je maar weinig refs zult krijgen. Ik ben bezig aan een kakelverse site, waar uitgebreid zal worden ingegaan op die vraag. Ook ben ik van plan mensen serieus te helpen daar. Sommigen van mijn zaakjes gaan zo goed dat ik het mij kan veroorloven :-) Natuurlijk hoop ik er zelf ook beter van te worden, maar niet (nooit) TEN KOSTE van anderen.
En nou heb ik tiepkramp...

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je niet veel referrals kan krijgen moet je zelf dus gewoon heel veel gaan surfen, dus bij een bedrijf dat geen limiet op het aantal uren heeft, ik draai zelf nu alladvantage (zit in een paar dagen op 25 uur en stop er dan voor de rest van de maand mee) is in ieder geval fl.25 per maand
getpaid4 75uur, na 1 of 2 weken is dit ook wel gehaald. en op mijn server gewoon continu desktopdollars, ze betalen misschien niet zoveel maar staat nu op het scherm van mijn server en moet elk half uur even op een knopje drukken (zit voor deze maand op zo'n 150uur.)

of gewoon bedrijven vinden die net nieuw zijn en dan overal posten met jouw referral, meeste webmasters willen best onder jouw zich inschrijven en een link op hun site plaatsen als jij wat info geeft over het nieuwe bedrijf, je krijgt dan toch een groot aantal level2+ referrals.

voor andere bedrijven kan je op mijn site kijken door op het huisje te klikken

spedia is echt enorm kut, om de paar seconden van site moet je veranderen om dat ding actief te houden.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Ik mag geen site's promoten. keb ff mijn homepage link naar een andere site veranderd. dus klik maar op het huisie

hier staan de meest gangbare en best betalende....ps surf je rijk = KUT!!!!
en Spedia betaald mij het best van allemaal ??? de nieuwe BAR is perfecto. tis trouwens ook de truc om jezelf te promoten met een bannertje ofzo. Dan kan je andere laten surfen. ik heb zelf een stuk of 30 chinesen als medesurfers.

Verwijderd

Topicstarter
Thnxx again. Ik denk dat ik en vele anderen hier wel wat aan hebben! :)

Verwijderd

Graag gedaan.

Succes!

Verwijderd

Ik heb ook 2 van die dingetjes staan (get paid4 en alladvantage) maar ze zijn een beetje groot. (en dat lijkt lelijk) Er zijn wel van die programmatjes die ze hiden toch? (zonder dat ze uitgeschakeld worden)

Zo ja, welke?
Pagina: 1