Om kort te zijn, ze werken allemaal met kabel. Die banners interesseert het geen moer of je nou via kabel, ISDN, sateliet, of via de TamTam internet. Adframe is een uitzondering.
De andere twee eisen zijn wel moeilijker.
AllAdvantage had op dit moment al willen betalen in guldens. Sterker nog, je account wordt al weergegeven in Nederlandse guldens. De uitvoering in cash is nog wat bewerkelijk voor ze. Bovendien betalen ze nog in cheques.
De enige die ik ken die daadwerkelijk op je bankrekening stort is EuroClix, maar daar gaan de verdiensten een beetje langzaam.
Wel is het zo dat de meeste buitenlandse bedrijven zich maar al te zeer bewust zijn van de "problemen" rond cheques en de meeste zoeken serieus naar andere mogelijkheden.
DesktopDollars betaalt uit, of bied die mogelijkheid, via een debitcard. Dit is het tegenovergestelde van een creditcard. Namelijk: er moet eerst geld op die rekening staan, wil je geld kunnen tappen van die rekening. Dat kan dan gewoon uit de muur. (Blijft het ook nog een beetje zwart :-))
PaysU, een van de allerbeste en meest betrouwbare bedrijven, is bezig uit te zoeken hoe geld electronisch over te maken. In Euro's, maar dat is straks standaard.
Ik denk dat je je eisen moet bij stellen en gewoon een paar goede bedrijven uitzoeken. Downloaden die banners en gaan!
Schaam je niet om een kijkje te nemen op mijn site:
http://www.nicmik.demon.nl/money.htm