Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Lijkt me nogal vreemd dat je CPU er koeler van wordt, maar inderdaad als je daarvoor de koeler niet goed bevestigd had ok... 
Maarre bij welke temperatuur smelt plastic eigenlijk?
Maarre bij welke temperatuur smelt plastic eigenlijk?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Volgens mij had je je HS niet goed gemonteerd, en nu wel.. want een temperatuurdaling van 15 graden komt echt niet door een plastic spacertje.. onmogelijk!
Ik denk dat eerlijk gezegd zelf ook hoor!
Het gaat hier om een thermalright sk6 met ys-tech 7800 RPM
Maar goed door die stukjes kaart ertussen blijft het koelblok recht op de core. Wat inderdaad niet het geval was daarvoor. En een spacer kopen........Nee niet 10 euro uitgeven als ik het op deze manier gratis kan oplossen.
PLastic smelt bij??? Ik weet zeker dat mijn proc niet zo heet word. Hij word stressed nu 41 graadjes! Is toch perfect.
Kben toch weertrots op mezelf
Het gaat hier om een thermalright sk6 met ys-tech 7800 RPM
Maar goed door die stukjes kaart ertussen blijft het koelblok recht op de core. Wat inderdaad niet het geval was daarvoor. En een spacer kopen........Nee niet 10 euro uitgeven als ik het op deze manier gratis kan oplossen.
PLastic smelt bij??? Ik weet zeker dat mijn proc niet zo heet word. Hij word stressed nu 41 graadjes! Is toch perfect.
Kben toch weertrots op mezelf
Die spacer zit niet op je core toch? Hij ondersteund je zijkanten van de koeler toch?
is dat een soort plaatje met een gat dat om je core heen ligt? ik heb geen idee wat een spacer is
Yep. alleen de 4 zijkanten van de proc. Natuurlijk niet de core zelf. (word veels te heet)
Als je het wil proberen moet je wel extact dezelfde hoogte aanhouden als je core. Niet alle cc kaarten zijn even dik.
Als je het wil proberen moet je wel extact dezelfde hoogte aanhouden als je core. Niet alle cc kaarten zijn even dik.
eigenlijk ook best bout dat amd cores uitstekenOp donderdag 31 januari 2002 09:27 schreef noltha het volgende:
Yep. alleen de 4 zijkanten van de proc. Natuurlijk niet de core zelf. (word veels te heet)
hebben de Intels ook hoorOp donderdag 31 januari 2002 09:30 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
eigenlijk ook best bout dat amd cores uitsteken
Pagina: 1