Ik heb nu AtGuard, maar zoek dus nog steeds een manier om daarmee in te stellen hoe ik een IP kan filteren
Situatie:
2 PC's
- Win2k, Server met Internet + AtGuard (192.168.0.1)
- Win95, Client... met ICQ en IE4 (ip:192.168.0.96)
Ik wil graag dat al het internet verkeerd dat binnen van IP: 195.96.127.111 komt NIET wordt doorgestuurd naar de Win95 machine. Op geen enkele manier. DUS GEEN ENKEL VERKEER.
geen bitje, geen bytje, geen woordje, geen nixje (snappie ?
Maar IK wil het WEL allemaal kunnen ontvangen.
Maar ok.. wat ik tot nu toe gezien heb is de mogelijkheid van het Inbound + OutBound blocken van een IP adres... maar dit geldt dus volgens mij alleen voor MIJN pc (hence ook die andere).
Iemand ?? Ik probeer het al een tijdje, maar ben nog steeds niet zo bekend met IP's en netwerkverkeer filteren
Greetz Mahler
Netnanny was volgens mij ook zo'n proggie met een optie dat je bepaalde PC sites kunt filteren, maar kan je dat ook op een server instellen ?
Situatie:
2 PC's
- Win2k, Server met Internet + AtGuard (192.168.0.1)
- Win95, Client... met ICQ en IE4 (ip:192.168.0.96)
Ik wil graag dat al het internet verkeerd dat binnen van IP: 195.96.127.111 komt NIET wordt doorgestuurd naar de Win95 machine. Op geen enkele manier. DUS GEEN ENKEL VERKEER.
geen bitje, geen bytje, geen woordje, geen nixje (snappie ?
Maar IK wil het WEL allemaal kunnen ontvangen.
Maar ok.. wat ik tot nu toe gezien heb is de mogelijkheid van het Inbound + OutBound blocken van een IP adres... maar dit geldt dus volgens mij alleen voor MIJN pc (hence ook die andere).
Iemand ?? Ik probeer het al een tijdje, maar ben nog steeds niet zo bekend met IP's en netwerkverkeer filteren
Greetz Mahler
Netnanny was volgens mij ook zo'n proggie met een optie dat je bepaalde PC sites kunt filteren, maar kan je dat ook op een server instellen ?
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg