Voor de luie mensenTac Ops Goes Retail
It's official! Infogrames and GameSpy broke the news a few hours ago that Tactical Ops will soon go retail, to be released as our final milestone in development, Tac Ops: Assault on Terror in stores! We're incredibly proud to announce this, as we've been working hard for many months on Tactical Ops. Anyways, GameSpyDaily got a chance to interview with Rafael Curulla from Infogrames, who explains many things behind the plan, as well as answers a few questions I'm sure many will have. There's also a page at Infogrames dedicated to describing Tac Ops: Assault on Terror, and GameSpy got 11 exclusive screenshots to show off.
Anyways, we'd like to thank everyone at Infogrames for making this whole thing possible, as well as all of our fans that have made us so successful. Keep watching this website as well, since more changes will be taking place as we make the transition.
And please, before emailing any of us, read the above interview to clear up any major misconceptions. Thanks!
Ik ga em dus zeker wel aanschaffen
Ja? Ken je dat niet? Dat zit ergens tussen retail en open source in.
Nee.Op donderdag 31 januari 2002 09:03 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Dus dit betekend dat het niet meer vrij te downen is?
JAWEL!Op donderdag 31 januari 2002 09:03 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Dus dit betekend dat het niet meer vrij te downen is?
alleen de retail versie heeft veel extras zoals nieuwe textures, maps etc.
staat in het interview
zeg dan niksOp donderdag 31 januari 2002 10:18 schreef LinuxAap het volgende:
bla
ik ga hem denk ook kopen, ben een fan van TO
Onder welke naam speel je dan?Op donderdag 31 januari 2002 10:21 schreef vinkie het volgende:
[..]
zeg dan niks
ik ga hem denk ook kopen, ben een fan van TOspeel het elke dag online dus lijkt me wel cool om die retail versie dan ook te hebben
ik speel onder: [Grinder]Outl@w
Feyenoord!
Wel veel meer cheaters en n00bs natuurlijk 
Als de n00bs in een server komen en volkomen afgemaakt worden, grijpen ze waarschijnlijk naar de ceats...
Als de n00bs in een server komen en volkomen afgemaakt worden, grijpen ze waarschijnlijk naar de ceats...
nee...Op donderdag 31 januari 2002 13:26 schreef roy-2001 het volgende:
ps : maakt het uit of je de illegale versie heb van UT ?
Zo zijn niet alle n00bs. Alleen het zijn er een paar, die het voor de rest allemaal verpesten.Op donderdag 31 januari 2002 13:22 schreef Lampie het volgende:
Wel veel meer cheaters en n00bs natuurlijk
En ja, ik ben ook een TO n00b en speel het daarom ook niet meer.
🌞🍃
Wou ik net gaan vragen voor welk spel die mod is, zie ik hierboven ergens staan dat ie voor UT is, en toen viel m'n oog op het icoontje naast dat van Unreal en van UT. Inderdaad, dat van TO
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Tactical Ops is echt een van de beste spellen van dit moment, ik speel het al sinds Beta 1.6 en ben er sindsdien echt verslaafd aan! Het spel gaat bij elke nieuwe versie goed vooruit in de ontwikkeling, en nu ze professionele hulp van Infrogames zullen krijgen kan ik echt niet wachten tot TO 3.0 (= de retail) in de winkel ligt!
Op donderdag 31 januari 2002 13:58 stond in de sig van roy-2001 het volgende:
EverThing And Ever Nicht , I Always Dream Of You Richt By My Side,Hoping That You Fly With Me
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik speel et sinds 1.0.. en ik vind et nog steeds zuigen
toch blijf ik doorspelen
kweet niet wat et is
over 4 maanden speel ik et alweer 2 jaar..
kweet niet wat et is
over 4 maanden speel ik et alweer 2 jaar..
Verwijderd
he wat is daar mis mee ?Op donderdag 31 januari 2002 14:39 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
![]()
of liever
![]()
waarom moet je nu huilen ?
Verwijderd
hoezo niet vrolijkOp donderdag 31 januari 2002 15:03 schreef Headbanger het volgende:
Erg vrolijk is het niet of wel?
is toch juis lief ?
lolOp donderdag 31 januari 2002 14:39 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
![]()
of liever
![]()
Verwijderd
ohh de spelling klopt niet ! is dat het
sorry ben dyslextische
maarja , zal wel ff veranderen voor je ok ?
----------------------------------------------
verandert
sorry ben dyslextische
maarja , zal wel ff veranderen voor je ok ?
----------------------------------------------
verandert
Zouden ze dan bij de retail ervoor zorgen dat je gewone UT niet meer nodig hebt?
Dat is volgens mij meesta bij een retailOp donderdag 31 januari 2002 17:10 schreef The.Force het volgende:
Zouden ze dan bij de retail ervoor zorgen dat je gewone UT niet meer nodig hebt?
Maar ze waren nog aan het twijfelen of ze UT erbij zouden doen stond geloof ik in dat interview.
nee de retail versie staat volledig los van UT dus helemaal kaal op zichzelfOp donderdag 31 januari 2002 17:12 schreef Lampie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meesta bij een retail
Maar ze waren nog aan het twijfelen of ze UT erbij zouden doen stond geloof ik in dat interview.
hmm, nice, klinkt goed :]
gelukkig is de engine van UT tenminste niet zo gigantisch buggie zoals de hl engine, dus heel erg veel cheaters zullen er neit komen hopelijk.
gelukkig is de engine van UT tenminste niet zo gigantisch buggie zoals de hl engine, dus heel erg veel cheaters zullen er neit komen hopelijk.
Tactical ops is de slechtse mod verkrijgbaar voor UT... het mod team dett er namelijk bijna meer dan 3 maanden over om een keline patch te maken. De grotere nieuwere patches komen bijna niet uit (om 9 maanden) Het spel is lelijk en niet smooth... Mijn Pc heeft het moeilijk met het runnen van het spel terwijl het lang niet de volle UT engine gebruikt. Dus eerlijk gezegd vind ik het een beetje muf
Samen staan we sterk!
Tactical ops IS GEWOON ZWAAR VET 
Ik ben net bij een nieuwe clan gevraagd, me nick is nu dus
*|WsB|dA_RippAh|*
WsB staat ook wel op clan base denk ik...
Maar het is echt niet de slechtste mod voor UT, hoe kom je daarbij? Hier draait hij super soepel... Ik vind het de beste... (mooie textures en maps, vette wapens, lekkere gameplay, snelle online play etc.
)
Ik ben net bij een nieuwe clan gevraagd, me nick is nu dus
*|WsB|dA_RippAh|*
WsB staat ook wel op clan base denk ik...
Maar het is echt niet de slechtste mod voor UT, hoe kom je daarbij? Hier draait hij super soepel... Ik vind het de beste... (mooie textures en maps, vette wapens, lekkere gameplay, snelle online play etc.
aangezien ze er nu voor betaalt worden zal het werk wel wat sneller gaanOp donderdag 31 januari 2002 23:26 schreef IkBenAlles het volgende:
Tactical ops is de slechtse mod verkrijgbaar voor UT... het mod team dett er namelijk bijna meer dan 3 maanden over om een keline patch te maken. De grotere nieuwere patches komen bijna niet uit (om 9 maanden) Het spel is lelijk en niet smooth... Mijn Pc heeft het moeilijk met het runnen van het spel terwijl het lang niet de volle UT engine gebruikt. Dus eerlijk gezegd vind ik het een beetje muf
dat lelijk en niet smooth licht dus aan jou hoor
heb je een p2-233 ofzo?
Hehe, ik heb to 2.0 zien draaien op een P2-233 met een voodoo 1 met zo'n 15 á 20 fps, en die gast stond nog in de top 3 ook aan het eindeOp zaterdag 02 februari 2002 11:56 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
aangezien ze er nu voor betaalt worden zal het werk wel wat sneller gaan
dat lelijk en niet smooth licht dus aan jou hoor
heb je een p2-233 ofzo?
Ik denk dat 'tactical ops - assault on terror' een beetje gaat zuigen. Ik las namelijk op het forum van www.tactical-ops.to dat ze niet de echte namen van de wapens mogen gebruiken van de fabrikanten
.
Dus krijg je mq5-navy en ab-47 of zo ipv mp5-navy en ak-47...
triest...
triest...
Wat maakt dat voor het spel zelf uit?Op maandag 04 februari 2002 19:12 schreef gabberjoost het volgende:
Ik denk dat 'tactical ops - assault on terror' een beetje gaat zuigen. Ik las namelijk op het forum van www.tactical-ops.to dat ze niet de echte namen van de wapens mogen gebruiken van de fabrikanten.
triest...
Niks toch?
🌞🍃
volgens mij heb ik weleens war tegen Grinder gespeeld en hebben we redelijk erg verlorenOp donderdag 31 januari 2002 13:18 schreef -Outlaw- het volgende:
[..]
Onder welke naam speel je dan?
ik speel onder: [Grinder]Outl@w
ik speel onder Rody*bIz*
Ik ga hem zeker kopen.
Het blijft nog altijd mijn favoriet.
Het blijft nog altijd mijn favoriet.
Ik ziet dus op een helpdesk en dan speel ik TO welles met een 4 mb videokaart.. nou ik haal nog steeds 10/4 of 20/5 of iets dergelijks... dus het ligt gewoon aan je zelf als je er nix aan vind (lees je kunt het gewoon dan niet)
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hmm, ik ken het verder niet, maar mag ik het vergelijken met CS (ken ik ook niet goed, ben Delta force speler)?
Jah, het is cs, maar dan voor ut natuurlijk (en beterOp dinsdag 05 februari 2002 14:41 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm, ik ken het verder niet, maar mag ik het vergelijken met CS (ken ik ook niet goed, ben Delta force speler)?
Het is niet super-realistisch, maar daardoor meer fun! 
//edit: t is realistisch
//edit: t is realistisch
Verwijderd
Hmm ik speel TO all sinds versie 1.6, maar vind het niet de moeite waar om hem nog een keer tegaan kopen..
W00T TO rules
mijn nick is {Ogre}Mystic_X
Tevens Co-Jolt TO league headadmin
mijn nick is {Ogre}Mystic_X
Tevens Co-Jolt TO league headadmin
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Pagina: 1