Eigen muismat LATEN produceren?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hey,

weten jullie misschien waar je allemaal op het web je eigen muismat design kunt laten produceren?
Ik heb ooit 's gehoord dat het bij Everglide kon, maar op hun site wordt me dat niet echt duidelijk...(heb ook nog niet overal gekeken, die site is op dit moment nogal traag, maar ik wil zowiezo ook een aantal andere opties hebben).

Verwijderd

Ok dr staat heel groot LATEN, maar ik kan het niet LATEN om even op te merken dat je voor 10 eurootjes van die a4-tjes kunt kopen om je eigen design op t-shirt te drukken. Dit kun je natuurlijk ook op een muismatje doen.

Anders:http://www.google.com/search?q=cache:x1S30qabvlAC:www.happycopy.nl/Textieldruk/Textielbedrukking.htm+muismat+drukken&hl=en

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Bedrukken van textiel is toch iets heel anders dan het bedrukken van een muismat, hoor.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Een vriend van me heeft dat ook laten doen. Nou weet ik niet precies meer waar, maar ik dacht of bij dixons of gewoon bij een foto winkel. Moet je daar maar ff informeren.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• Bramster
  • Laatst online: 07:54
je kunt ook een Icemat mat eigen logo laten maken, maar dan moet je er wel een aantal bestellen

• TangLeFuzZ
Ok thnx, en nee, ik ga ze niet zelf uitprinten op een blaadje en dan op een mat plakken of whatever, ik wil een groot aantal dezelfde muismatten laten maken....

vandaar dat LATEN :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 31 januari 2002 08:15 schreef Fox-Web het volgende:
Een vriend van me heeft dat ook laten doen. Nou weet ik niet precies meer waar, maar ik dacht of bij dixons of gewoon bij een foto winkel. Moet je daar maar ff informeren.
ik heb van mn zus een muismat gekregen met de foto van mn vriendin erop O+ en om de één of andere reden is dat meteen ook van die soepele zware heeeerlijke muismat stof!!! aanrader, ik moet eens vragen waar ze dat heeft laten doen (in middelburg anyways ;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:03
bij de hema kan je dat laten doen

• TangLeFuzZ
Op donderdag 31 januari 2002 08:58 schreef smaij het volgende:
bij de hema kan je dat laten doen
Hema < Everglide :)
Pagina: 1