Toon posts:

Namezero.com down. Weirdsoft.com down. Namezero failliet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom nu al niet meer _en_ op namezero.com, _en_ op weirdsoft.com, en www.illegalelink.com doet et ook nog steeds niet!

Namezero = :r!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 08:33

sjaak

un giorno credi

NameZero zuigt...
Heb al twee keer geprobeerd om een domein te registreren voor niet-commercieele doeleinden, twee keer niets gehoord !
:r

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Trap er dan ook niet in ... :(

Verwijderd

Hij deed het gisteren weer voor het eerst in 2 weken ofzow ..

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Tssk, ik heb ook een niet-commerciele homepage bij namezero aangevraagd en hij deed het binnen een dag, en hij is nog NOOIT offline geweest. www.x-theories.com

NAMEZERO IS DA BOMB!!

Verwijderd

Ik heb zelf ook bijna nooit problemen.

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik heb ook 3/4 dagen geleden wat geregged, nooit wat van gehoord.

Wat bedoelen jullie met "niet-commerciele doeleinden"? Is dat een optie die je kan kiezen bij Namezero, nee toch?

Verwijderd

Kben net een half uur bezig geweest om me password en email te proberen aan te passen. De controlpanel.server doet gewoon niks. Alles timed out ..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
voor de mensen die het wel geweldig vinden: dat namezero het bij jou goed doet wil niet zeggen dat ie het bij iedereen goed doet.. sommige providers vinden hem wel, anderen weer niet. Ligt aan een probleem met de DNS server (heb ik gehoord..)

Je hebt dus weinig aan een adres die het niet bij iedereen doet...

Verwijderd

Ze hadden een probleem bij de grote backbone UUnet zodat je bij bepaalde providers niet op namezero domeinen kon komen. Dat is nu blijkbaar verholpen want nu werken alle domains gewoon bij mij.

Verwijderd

geen problemen met namezero, met 7 verschillende providers altijd netjes, soms snel, soms wat minder snel, altijd op m'n pees
Pagina: 1