Toon posts:

Lag Essent?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af hoe jullie verbinding is bij Essent...
Ik vind het de laatste tijd weer erg K#T :(
Als ik bv. Counter-Strike speel op een supersnelle server heb ik al snel een ping van 400. (latency van 400ms)
Ik woon in Enschede en hier is het dus na 18:00 tot 01:00 super traag.
Wie heeft hier nog meer last van bij Essent, laat ook ff weten waar je woont, thnx

Ik klaag elke dag fftjes en vandaag kwamen ze met de smoes dat er een server down was en dat er nog een ander probleem was in Enschede. Hij zie ook dat de verbinding weer verdubbelt wordt, terwijl die 3 weken geleden nog verdubbeld is.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ik zit hier in Rosmalen (vlakbij 's hertogenbosch) en ik mag niet klagen..

hij doet 't de laatste tijd eigenlijk wel goed... Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zoveel online game dus dat die pings voor mij niet zo heel veel uitmaken, maar ik vind em (vooral qua bandbreedte) best wel behoorlijk snel,,

Verwijderd

Hier Essent@home Tilburg. :( :r :r :r :r :(

Vaak zat pingtijden van meer dan 1000 ms en packetloss van 80%

Verwijderd

Jah, hier in den bosch is de snelheid van kabel wel snel.. download is snel en gamen gaat ook gewoon goed... Nog geen echte problemen gehad :)

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Nou, HIER in Den Bosch is het klote, alhoewel er wel iemand mee bezig is daar. Gister werd ik opgebeld door een @homo en die klonk echt wel alsof ie al van alles had geprobeerd en belde om even te checken of het nou over was.. (nee dus) en toen ging ie "maar weer verder", hopelijk wordt er na 10 telefoontjes eindelijk es wat aan gedaan..

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:03
Ik zit ook in Enschede en heb precies hetzelfde als Neo2K :(

Verwijderd

Looskuh,
ik zit ook in Den Bosch en heb weinig reden tot klagen, al game ik lately niet al te vaak on line.
Qua andere faciliteiten: geen klachten.
Pagina: 1