http://www.tweakers.net/shopsurvey/9
Gepost door InvertedPagetable - Woensdag 30 Januari 2002 - 23:37 - Hostname: e133152.upc-e.chello.nl
obsidian: bedankt! die de .NL zijn onofficiele lamers?
Krom??? Das lelijk gek, ik had hem retour gestuurd, maargoed als hij het doet, niet moeilijk over doen
Gepost door Jos_The_Boss - Woensdag 30 Januari 2002 - 13:49 - Hostname: ip3e833f1b.speed.planet.nl
- Algemene indruk: 8
- Afhandeling bestellingen: 10
prima.... hier besteld ik vaker!
http://www.tweakers.net/shopsurvey/9?s=41heb zaterdag een SB Live! besteld. dinsdag kreeg ik um. was ik tot 11:00 thuis en je raad het al 10 min later werd ie bezorgd![]()
kan ik hem morgen afhalen..... das nu al de 3x... rot tnt....
Toen ik begon met het bestellen van producten op internet kende ik het woord 'service', evenals bepaalde internetwinkels, nog niet. Ik had nog nooit echt een probleem met een aangekocht artikel gehad, dus heb ook nog nooit beroep moeten doen op het recht op goede service. Na het defect, binnen de garantieperiode, van een bij Gistron.com besteld product en de afhandeling door Gistron.com, weet ik wel beter. Ik betaal liever een tientje meer op een product voor de garantie op goede klantenservice. Zo noem ik eens een winkel als Eynstein.nl, dat is mijn inziens een perfecte, goedkope en vriendelijke winkel met verstand van zaken. Op winkels als Gistron.com ik! Ze hebben altijd goedkope smoesjes klaar, leveren geen tot onvoldoende service en komen hun afspraken niet na . Ze zijn misschien wel goedkoop en leveren misschien wel snel, maar doe mij maar een goede service!
Gepost door prive_backup - Zondag 30 December 2001 - 18:44 - Hostname: p5516.vwr.wanadoo.nl
alvak, wees blij dat je een nieuwe brander krijgt...je geeft zelf al aan dat het je eigen fout is....
- Algemene indruk: 7
- Service: 4
- Afhandeling bestellingen: 8
Bestelling geplaatst ging goed, had alleen een vraagje gemailt, waar niet op werd gereageerd.
Zo moet * Robin * GiLeX toch weer vooruit kunnen- Algemene indruk: 9
- Afhandeling bestellingen: 9
Goed, snel en je krijgt wat je hebt besteld. En een gratis fles Water Joe! :-) Prima toko.