Toon posts:

heb nu een heel goed progie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit progie werk heel goed en heet Prassi primo dvd, ben ik zeer tevreden over, heb twee data cdtjes gefikt eentje van 573 mb klaar in 15 minuten, wel eerst effe getest, duurd dus iets langer, die andere was circa 300 mb, die heb ik zonder test gedaan, 10 minuten klaar is kees, een krijg nog als die gefikt is een leuk geluidje te horen ook, werkt prima onder win xp home edition is een echte aanrader.

ga naar www.google.com en zoek naar cd recording software, dan kom je hem wel tegen. of ga gelijk naar

http://home.planet.nl/~hkcc/info/verzameldelinks/software/

8-)

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-04 08:40

Metten

ik hou het graag simpel

wat is er mis met ons aller Nero?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 00:01 schreef Metten het volgende:
wat is er mis met ons aller Nero?
Werkt niet goed onder winxp moet ik soms ander drivers instaleren dan, iets zoals aspi drivers, voor mijn dvd en cd rewriter

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 31 januari 2002 00:12 schreef hansdegids het volgende:

[..]

Werkt niet goed onder winxp moet ik soms ander drivers instaleren dan, iets zoals aspi drivers, voor mijn dvd en cd rewriter
Werkt bij jou niet goed onder XP. Bij de meeste mensen prima :)

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-04 18:45

C@SP

Biertje ??

Bij mij werkt Nero ook perfect onder XP hoor :)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Zij hadden trouwens het enigste burnprogramaatje wat toendertijd voor de traxdata cdrw werkte. Heb dat ding dan ook al heel gauw de deur uit geschopt :z

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 00:22 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Bij mij werkt Nero ook perfect onder XP hoor :)
heb je dan nog speciale drivers nodig dan

Verwijderd

nee gewoon zorgen dat je versie 5.5 64 of hoger hebt (misschien dat 1 of 2 releases lager het ook oke doen en ff de nero aspi drivers installen als het na deze versie nog niet goed is.
Pagina: 1